Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הם רשמו מבצע טרייד אין במחיר מחירון .

רציתי למסור להם את הגטה שלי ולקחת חדשה הם לא מוכנים לתת מחיר מחירון .

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז למי הם כן נותנים מחירון? למישהו שמגיע לעשות טרייד אין עם רכב מיצרן אחר? יעני לקוח חדש?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

אני לקוח שלהם משנת 97

הרכבים שלי היו מטופלים רק בצמפיון

רציתי לקחת רכב שלישי ולמסור להם את הגטה אבל הם מנסים לעשות קומבינות עם התקנון שאף אחד מאיתנו לא יודע.

פורסם
הם לא מוכנים לתת מחיר מחירון .

 

מה באמת?! כמה מפתיע...

 

טרייד אין בצ'מפיון הולך בערך כך:

אתה מגיע עם רכב שמור ללא דופי, מורידים לך אחוז נכבד מהמחירון, שולחים אותך לבדיקה, אחרי הבדיקה קרוב לוודאי שירצו להוריד עוד אחוז/שתיים, ואז אתה מוצא את עצמך באוטודיל עם הליצנים שיושבים שם.

 

גם אם תקנה אותו מצ'מפיון ואחרי יומיים תרצה לעשות ט.אין, לא תקבל מחירון.

פורסם

אני אישית קניתי איבזיה קופרה שהייתה בהנחה (לקראת החלפת צורה) , ועשיתי טרייד על גולף v5 וקיבלתי מחירון מלא.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

המבצעים שלהם בדר"כ תנאי מימון, 2,000 שקל הנחה, טרייד במחיר מחירון. זה בגדול...

אפשר להוציא תנאים כאלה וגם יותר טובים גם ביום רגיל.

נ.ב.

יש השקה באילת של GTI MK6 לעיתונאים בלבד :twisted:, זה מעניין!

נ.ב. 2

אוראל, עדיף יאטי על עוד פאביה, תגוון :wink:.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
המבצעים שלהם בדר"כ תנאי מימון, 2,000 שקל הנחה, טרייד במחיר מחירון. זה בגדול...

אפשר להוציא תנאים כאלה וגם יותר טובים גם ביום רגיל.

נ.ב.

יש השקה באילת של GTI MK6 לעיתונאים בלבד :twisted:, זה מעניין!

נ.ב. 2

אוראל, עדיף יאטי על עוד פאביה, תגוון :wink:.

 

לגבי ההשקה אפשר לקבל יותר פרטים?.

 

אוראל, אולי באמת עדיף לחכות ליאטי שיגיע לא?. 

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

טוב שאתם לא נכנסים לתוך הוריד של הבנאדם באמת. שיזמין מה שהוא רוצה ובאיזה צבע שהוא רוצה. תיכף גם תגידו לו איך לשלם...

פורסם

יש לאנשים את הנטייה להתערב בדברים שלא נוגעים להם וזה בדיוק מה שאתם עושים כרגע.

 

תמתינו בסבלנות (שנה/שנה וחצי) והכל יהיה בסדר...

 

ועד אז - כל אחד יתערב אך ורק בעניינים הנוגעים אליו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גם לנו אוטודיל נתנו מחירון על לאון טורבו. אודי A4 טורבו שגם הלכה אליהם הייתה עם שאסי והם עדיין לקחו אותה במחיר די הוגן.

תמוהה לי לשמוע על רכב "ללא דופי" שאוטודיל לא רוצים לקחת בעיסקת טרייד אין. הרי סוגרים עיסקה מול צ'מפיון בכלל.

פורסם
הבורה שלנו נקנתה באפריל 2001 ועלתה 107,000 שקלים.

באותו זמן שלאנטיס חדשה עלתה 103,000.

בספטמבר שנת 2000 קניתי לנטיס חדשה (1.8 אוט' XLS) ובאוקטובר קניתי גולף 2.0 אוט' חדשה בהפרש של פחות מ-2K, זאת לאחר שבזמן שחיכיתי להגעת הגולף לארץ המחיר ירד בעוד כ-3K.

פורסם

אני מעוניין לקנות גולף TSI חדשה

הייתי לפני יומיים ברעננה ביקשו 147000 ש"ח צריך גם להוסיף 1500 לצבע מיטאלי ועוד 3500 ש" לחישוקי מגניזיום .הסוכן אמר לי שאני יכול לקבל את המבצע טרם יתחיל וזה בסך הכל אמבולייזר שעולה 600ש,ח

את האמת לא האמנתי לו שזה כל המבצע

האם אפשר לסחוט מהם קודן וחישוקי מגניזיום וצבע מיטאלי באותו מחיר של 147000 ש"ח?

אומרים שהמס בינוואר 2010 צריך לרדת כמה אחוזים טובים האם זה נכון וכדאי לחקות?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

היינו במבצע המכירות הקודם שהיה בקיץ במטרה לקנות פולו חדשה שתחליף פולו שנת 2003.

 

לא נתנו שום הנחה על הרכב, אולי רק כל מיני קשקושים כמו גלאי רוורס, רדיו דיסק וכו' שאם נחבר את כולם ביחד לא נעבור 1000 ש"ח.

מצד אחד, הם לא רצו להוסיף על הפולו המשומשת את האחוז הנדרש על צבע מטאלי במחירון לוי יצחק,

ומצד שני התעקשו על עוד 2000 או 3000 שקל תוספת לצבע מטאלי על החדשה.

 

בסופו של דבר הוחלט לוותר על התענוג, למכור את הרכב בשוק הפרטי( במצבו ניתן לקבל עליו בוודאות מעל המחירון) ולהחליפו בפולו משומשת עם מספר חודשים על הכביש.

 

במבצע מכירות נורמלי צריכות להיות הנחות אטרקטיביות ברמה כזו שיהיה ניתן לקבל את דגם ה1600 במחיר של דגם ה1400 (הבדל של בין 5 ל10K במחיר כחדשות, לא זוכר במדוייק)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...