Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם נפל עליי מציאה לקנות אופנוע חמישים סמ"ק מסוג ts w

{היה לי כבר אחד כזה }

ואני מעונין להפוך אותו כדי שיהיה אפשר ליסוע בו רק בשטח בימי שבת שמשעמם בקיצור

אני צריך עזרה והשאלה שלי היא

מה אני יכול לפרק באופנוע שתופס הרבה משקל

איך אני עושה שהוא יהיה יותר בנוי לשטח {הורדת משקל ודברים לא חיוניים }

תודה מראש

פורסם
שלום לכולם נפל עליי מציאה לקנות אופנוע חמישים סמ"ק מסוג ts w

{היה לי כבר אחד כזה }

ואני מעונין להפוך אותו כדי שיהיה אפשר ליסוע בו רק בשטח בימי שבת שמשעמם בקיצור

אני צריך עזרה והשאלה שלי היא

מה אני יכול לפרק באופנוע שתופס הרבה משקל

איך אני עושה שהוא יהיה יותר בנוי לשטח {הורדת משקל ודברים לא חיוניים }

תודה מראש

 

אתה יכול להוריד את הדברים הסטנדרטיים (וינקרים, כנף אחורית, מראות, פנסים, רגליות מורכב, ג'ק צד) וכן הלאה, ואתה יכול פשוט לקנות אופנוע מוטוקרוס שלא מצריך אפילו שיפור אחד כדי להיות "מתאים לשטח בלבד"

(שזו כמובן, ההמלצה שלי...TS W לעולם לא יהיה מטוקרוס)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ידוע שאופנוע דו לא יהיה שטח אבל התכוונתי שאמרתי להוריד דברים התכוונתי לדברים קצת יותר מאשר פלסטיקה התכוונתי לסקאלות ולמנורה ודברים כאלה

למישהוא יש עוד רעיונות

פורסם
ידוע שאופנוע דו לא יהיה שטח אבל התכוונתי שאמרתי להוריד דברים התכוונתי לדברים קצת יותר מאשר פלסטיקה התכוונתי לסקאלות ולמנורה ודברים כאלה

למישהוא יש עוד רעיונות

 

 

אתה יכול לוותר על המושב של הנוסע, לוותר על מיכל הדלק (אתה יכול לשים מעין WATER PACK ולרכב איתו כשהוא עליך, זה קל יותר ממיכל דלק)

אתה יכול לוותר עללוחית הרישוי וגם על הרגליות...

 

 

סה"כ אני מאמין שיש פה בסביבות ה5-8 קילו שאתה מוריד, ויחד עם הורדה של הפנסים, סקאלה, כבל ספידומטר (?) סבל,כנפיים,משושים ואזניים יהיה לך שיפור של איזה 10-15 קילו...

 

 

רון.

-ואני שואל, לא יותר פשוט לעשות דיאטה...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

סבבה תודה על הרעיונות ועוד שאלה האם אפשר להוריד את המצבר ואת האלטרנטור ?

מה ההשלכות ?

האם אפשרי לבנות מעין פילטר אויר פתוח לאופנוע ?

האם יהיה שיפור ניקר ?

×
×
  • תוכן חדש...