Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות כל הזוהר סביב הרוקפורד POWER הוא למעשה ג'אנק בעטיפה יפה מלאת ניקלים.

 

מבחינה טכנית, השתדרגת.

אתה צודק הם נראים סוף הדרך אבל לא נשמעים טוב .

-

פורסם
הטוויטרים הדומננטים יבלטו גבוה מאוד אם לא עשית איטום...

זה מה שהיה לי בקאפה וחשבתי ברצינות לשדרג עד אחרי האיטום שהמיד התאזן פלאים

בגלל זה המלצתי לך מראש לקחת את זה בחשבון

אני מבטיח לך שאם הסט ינגן בתנאים שלו - תשמע נהדר

הקיצר יש למה לצפות :wink:

 

יש לך כמה מתקינים מומלצים,אישית לעבודה כזו הייתי פונה לישראל ורוני שניידים,מקצועיים,מביני עיניין ולא יקרים

אח"כ תוכל לחזור ולספר כמה אתה נהנה (וכל זמן שאתה עדיין לא בטוח בכמה רמות הפרפקט מעל הרוקפורד רק מראה כמה הוא לא מנוצל נכון :-D)

 

הרדיו דיסק (KENWOOD - 1800 ש"ח?) לא משהו,שמעתי עד הסדרות הגבוהות ולדעתי הוא לא עומד בשורה עם האלפיין,קלריון ואפילו לא פיוניר

אני הייתי חוזר להחליף

 

אני מאמין שאי אפשר כבר להחליף.

הכול נפתח כבר.

 

לגבי הניצול,היה פגישה בקרוב שבו תוכלו לעזור לי?איו לי עוד הרבה כסף להשקיע.

פורסם

תאמין שאפשר

פנה לבחור שמכר לך ותגיד לו שאתה לא מרוצה מהמכשיר

יגיד לך ככה ויגיד לך ככה,תתעקש שאתה רוצה משהו אחר

במחירים הנ"ל הקלריון (ופה מומחים ממני יפרטו דגמים) יתן לך הרבה יותר

 

בכול אופן תעדכן ונשתדל לעזור

 

בהצלחה!

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

למה לו לקחת מכשיר שכבר רץ במכנית שלי,והותקן.

הוא יפסיד כסף מזה,גם אם אני יציע לו תוספת תשלום.

אם איו לו קלריון מה עוד לנסות להשיג?

ואני בדקתי בפורמים בחו'ל ודווקא יש עליו תגובות לא רעות.

Kenwood KDCBT6544UY

פורסם

אני לא מבין מה אתה רץ להחליף

מדובר במכשיר מהסדרות החדשות של קנווד

מכשיר מצויין עם שלל אופציות המחיר יקר כי הוא כולל בלוטות' מובנה

מכשיר אחר עם אופציות זהות איכותי יותר באותו מחיר הוא האקליפס 3200

אבל אתה לא צריך להצטער הקנווד שלך הוא מכשיר טוב מאוד לכשעצמו.

פורסם

ממש לא אמרתי שזה מכשיר גרוע

פשוט במחירים כאלו לדעתי אפשר לקבל קצת יותר

 

 

אל תתבאס :wink: עדיין יש לך מערכת טובה

 

 

AUDIO KING

עם כל הכבוד אני רוצה שלבחור יהיה טוב מהכול,בלי לעגל פינות

מאוד יפה התגובה המעודדת שלך וגם אני שמח לשמוח עם אחרים

אבל אם אני רואה אפשרות טובה יותר (לדעתי האישית),אני חושב שעדיף גם ליידע (מניסיוני האישי) את מי שזקוק לזה

ולכן הוא גם מתייעץ,לא?

 

 

בברכה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא גרוע,אישית אני חובב אלפיין ומעדיף אותו גם על קלריון,הקלריון עדיין איכותי

בדקתי קצת על המכשיר שלך ולא מצאתי אזכור,לעומת זאת יש הרבה אנשים שאהבו את הסדרה הגבוהה X---

מן הסתם גם הסדרה הנ"ל חולקת את אותו מעבד 24BIT,גרוע זה ממש לא...:-)

הדבר היחיד שקצת הפריע לי בקנווד זו העמימות וטיפת חוסר בסאונד פתוח ואוורירי יותר

ממש ממש לא קריטי,ודווקא יכול להועיל בשידוך לסט אגרסיבי כגון הפרפקט כסוג של איזון נכון

יש כאלו אגב שאוהבים מאוד את המכשירים הנ"ל

 

 

תתחדש ותהנה :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

זה השם של הדגם המלא:

Kenwood KDC BT6544UY.

 

אני ישמח לפגוש אותך בפגשה הבאה,שתעזור לי להוציא מהמערכת את המיטב.

(יש לי אטימה כפולה ב-2 הדלתות.)אבל אני רוצה שחברי הפורום יעזרו לי כדי להוציא את המיטב,ולשמוע מערכות נוספות:).

×
×
  • תוכן חדש...