Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי סונומה 94, 4.3 ליטר, גיר אוטומטי

אני ניתקל בבעיה שחוזרת על עצמה בתדירות של פעם בחודש בערך ויכולה להישאר ליומיים ולחזור חלילה.

כאשר אני נוסע והרביעי ניכנס להילוך, יש מן קיטועים כאלו ואני מרגיש מכה קלה בדוושת הגז כאילו שיש ברזל שנוגע בברזל. מאוד קשה להעביר את הרגשת הבעיה בכתב, אבל מי שמבין, יבין.

הקיטועים מלווים בקולות של פיצוצים קטנים, שוב, אין באפשרותי להעלות בכתב איך אותם פיצוצים וקולות נישמעים בנסיעה עצמה.

אותם קיטועים גורמים לבלימה פתאומית של הרכב, הבלימה היא לא נעילת הברקסים, אלא מן הרגשה שלא מגיע דלק לסעפת היניקה. כדי ליבדוק עוד דבר, השארתי ב D, (באותה נסיעה שהבעיה הופיעה) - כלומר הילוך 3 והגעתי לאותה מהירות (120 בערך) והבעיה לא הופיעה.

השאלות :

1. למה זה קורה פעם ב... ולא כל נסיעה ?

2. אם הבעיה היא בהילוך הרביעי, למה זה לא קורה בכל פעם שההילוך משתלב?

3. מישהו זרק לי שיכול להיות בעיה באחד המעגלים החשמלים של הרכב. שוב, אם יש בעיה למה התדירות היא פעם בחודש בערך.

 

 

מקווה לעזרה

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

לפי דעתי יש לך תקלה בסלילי הצתה (במידה וקיימים בדגם הזה)

נסה לגשת למוסך אשר מטפל ברכבים מסוג זה, במידה ויש לו רכב זהה במקום שיעשה החלפה בין הסלילים

(5 דקות התקנה לכל היותר) וזה יכוון אותך מהיכן התקלה....

 

בהצלחה

Golf 2008 MK5

פורסם
לפי דעתי יש לך תקלה בסלילי הצתה (במידה וקיימים בדגם הזה)

נסה לגשת למוסך אשר מטפל ברכבים מסוג זה, במידה ויש לו רכב זהה במקום שיעשה החלפה בין הסלילים

(5 דקות התקנה לכל היותר) וזה יכוון אותך מהיכן התקלה....

 

בהצלחה

 

 

הרכב הוא רכב עם מנוע בנזין

למנוע בנזין יש סלילי הצתה?

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

למנועי בנזין קיימת מערכת הצתה (לא בדיזל), לומר לך בוודאות שיש לך סליל אני לא יודע צריך פשוט להרים מכסה מנוע ולומר לנו לאן הולכיםם החוטי מתח גבוהה שיוצאים מהמצתים.

מתי בפעם האחרונה החלפת מצתים למנוע?

פורסם
למנועי בנזין קיימת מערכת הצתה (לא בדיזל), לומר לך בוודאות שיש לך סליל אני לא יודע צריך פשוט להרים מכסה מנוע ולומר לנו לאן הולכיםם החוטי מתח גבוהה שיוצאים מהמצתים.

מתי בפעם האחרונה החלפת מצתים למנוע?

 

 

החוטים שיוצאים מהמצתים הולכים למפלג זרם (דיסטרביוטר)

אני מקפיד להחליף את המצתים כל 10000 ומידי פעם פותח ובודק ללא קשר.

המצתים אצלי במצב חדש.

שברולט קפריס 350, 88

פסח

×
×
  • תוכן חדש...