Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי היום ארבעה צמיגים175/65 R 14 DURAGRIP 82T של GOODYEAR כולל איזון במחיר של 1050 ש"ח ( באילת ).

מבקש חוות דעת על הצמיג והמחיר.

תודה.

פורסם

אני קניתי במחיר של 1100 בקריות את הצמיג הזה בדיוק.

 

אם מורידים את המע"מ, המחיר היה צריך להיות 930 ש"ח. אתה קנית ב-1050 ש"ח.

 

אני מקווה שהחשבון מובן...

פורסם

לפי החשבון שלי 1100 ש"ח פחות מע"מ יוצא 952 ש"ח שזה עדיין זול ממה שקניתי.

כנראה שהפחתת 15.5 אחוז מהסכום לכן יצא לך 930 ש"ח.

כדי להפחית מע"מ צריך לחלק את הסכום ב-1.155 , סתם לידיעה כללית.

תודה.

פורסם

אוקיי, אתה צודק.

 

אכן המחיר הוא 952 ש"ח.

 

 

אני לא יודע אם קנית את הצמיגים באילת כדי לחסוך את המע"מ או שאתה פשוט גר שם - אבל באופן כללי המחירים שם יותר יקרים ממקומות מקבילים בצפון או במרכז, כמעט בכל דבר - בסופו של יום בעיר ללא מע"מ כל ההפרש היה 50 ש"ח לטובתך, זה מראה על מתח הרווחים הגבוה של בעלי המקצוע שם.

פורסם

אכן אני גר באילת ונכון ,מנצלים את העובדה שאין תחרות גדולה בעיר לכן המע"מ כמעט לא מורגש.

פורסם
לפי החשבון שלי 1100 ש"ח פחות מע"מ יוצא 952 ש"ח שזה עדיין זול ממה שקניתי.

כנראה שהפחתת 15.5 אחוז מהסכום לכן יצא לך 930 ש"ח.

כדי להפחית מע"מ צריך לחלק את הסכום ב-1.155 , סתם לידיעה כללית.

תודה.

 

אם כבר אתה מידע כללית את כולם אז, המע"מ עלה ל16.5% ולכן כאשר מורידים אותו מחלקים ב 1.165

זה אומר שהמחיר הוא 944 לפני מע"מ .

קחו בחשבון שאילת היא לא עיר זולה וכל נושא המע"מ לא מורגש . ההבדל בין המחירים הוא סביר . יש גם משמעות למקום , תאריך ייצור הצמיג, שירות.

ועוד משהו, לשנע את הצמיג הנ"ל עד אילת גם עולה כסף.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

×
×
  • תוכן חדש...