Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה במחשב:

אני לא מצליח להיכנס לקישורים...

אני לא מצליח ללחוץ על הסמילים פה...

אני לא יכול לפתוח כל מיני דברים באינטרנט...

למי שהיה את זה ועבר לו,או שמי שיודע מה לעשות

שיעזור לי...

תודה.

צחי.

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

לפי מה שאתה אומר אז זה ניראה לי התולעת שיש ב - Windows

בתך חסמתה את התולעת מי ההגדרות ושם נכנסתה לכלי ניהול וזה חוסם לך דברים של האינטרנט כמו קישורים,ופתח חלון חדש ועוד הרבה דברים .......

הפתרון זה להוריד מי Microsoft את העידכון שלהם

גם לי זה קרה לפני כמה זמן

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

קוראים לתולעת הזו גי'פה היא לא כל כך מסוכנת בשביל לפרמט אבל עם היא תישאר אצלך אז היא תתחיל "לאכול" לך את הwindows מניסיון אישי או שתימצא דרך להעיף אותה או שתפרמט תמחשב כי במקרא הרעה היא יהיה קשה לפרמט אותו עם היא תתחיל לאכול לך את הווידנוס וכדי לך בנתיים להאשיר את המחשב סגור....

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם
קוראים לתולעת הזו גי'פה היא לא כל כך מסוכנת בשביל לפרמט אבל עם היא תישאר אצלך אז היא תתחיל "לאכול" לך את הwindows מניסיון אישי או שתימצא דרך להעיף אותה או שתפרמט תמחשב כי במקרא הרעה היא יהיה קשה לפרמט אותו עם היא תתחיל לאכול לך את הווידנוס וכדי לך בנתיים להאשיר את המחשב סגור....

 

לא אין קשר לאטלאט המשחב נהיה דפוק ואבל זה לא מפריע לפירמוט מיניסיון

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

א. זה טעות להשאיר את המחשב סגור- אלא אם כן אין לך מושג מה אתה עושה..

פשוט כנס לאתר של וונדוס תוריד עדכון- לא עובד תוריד אקספלורר.

ב. אף תולעת או ווירוס או כל דבר שבעולם לא יכול למנוע ממך לעשות פירמוט אבל יכול למנוע ממך לגבות את המחשב לפני שאתה מפרמט.

אני לא יודע אם זה יעבוד אבל במקומך הייתי מריץ דבר ראשון סריקה של האנטי וירוס.

מקווה שעזרתי,

מאור.

ד.א. אם תרצה עזרה בפירמוט פנה אליי בפרטי.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

תודה...

א.אני עשיתי סריקות וזה לא מוצא לי שום דבר...

ב.שאני מוריד עידכון אז כל מה ששמור לי במחשב נישמר נכון...?!

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

יש לי נורטון 02'...

אז יכול להיות שיש לו בעיה או משהו,או שיש וירוסים שהוא לא יכול למצוא?

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

לא הנורטון לא הבעיה....

הוא מיתעדכן לבד כך שעם אתה ניכנס לנורטון והוא לא מראה לך X על אחד מהמשפטים אז הכל בסדר........

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

אהה אוקיי

אז אין לי וירוס או משהו...יופי 8)

ופתאום אני יכול לשים סמילים פה...

לפני כמה זמן לא יכלתי...

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

כן... :?

זה קורה לפעמים למחשב שלי...

אתה מבין אני והוא מעשנים אותו חומר... :wink:

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

×
×
  • תוכן חדש...