Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך המלצה לרכב לשני צעירים (לי ולאחותי) אני יפרט מה הדרישות ואשמח אם תיתנו מספר אופציות מומלצות

שנתון, כמובן שעדיף כמה שיותר חדש אבל כל דגם מסביבות 2003 ומעלה יהיה סבבה, יותר חשוב רכב שלא עשה הרבה קילומטרים.

חשוב שהרכב יהיה בטיחותי ואם יש בקרת יציבות זה פלוס לא קטן (מנסיון אישי, לי לצערי לא הייתה בקרת יציבות שהייתי צריך אותה)

לגבי גודל הרכב, אין צורך בהכרח לאוטו גדול אבל זה לא כל כך משנה, הנטייה היא לרכב קטן פשוט בגלל צריכת הדלק הנמוכה יותר.

בכללי שהעלויות תחזוקה לא יהיה גבוההות, ביטוח/דלק/חלפים וכו'.

לגבי אמינות חשוב שיהיה אמין מן הסתם אבל שזה לא יבוא בחשבון על משהו אחר, שאר הדרישות יותר חשובות.

לגבי נפח מנוע, אני די נוטה למנוע גדול יותר מכמה סיבות:

לפעמים כן צריך כוח ותאוצה ולכן טוב שיהיה.

תיאורטית מנוע גדול יותר צורך יותר דלק, אך אני כיום נוסע באימפרזה 2 ליטר, יצא לי גם לנסות את ה1.5 ליטר והמחסור בכוח גורם לי ללחוץ על הגז הרבה יותר וזה מוביל לצריכת דלק גבוהה יותר.

אחותי עוד לא סגורה אם זה בסדר לה ידני, לכן זה לא משנה כרגע.

זה הכל אני חושב, תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...