Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

בזכותכם נתנו לי במוסך לעזור להם לטפל באוטו ובכן..... בגלל צריכת דלק גבוהה וזיופים קטנים החלטתי על ניקיון ...

הגעתי למוסך (לא אציין היכן) , וביקשתי לנקות אינג'קטורים וסעפת ע"י פירוק - מנהל המוסך המליץ שלא בדרך זאת אלא בדרך של אינפוזיה בלחץ אויר. ביטלנו את צינורית הדלק , הוצאנו פיוז דלק ושפכנו שתי תערובות לניקוי של BG ( לא K44) לתוך המיכל ובלחץ אויר ובשפריץ הוזרק הנוזל לצינור שמוביל לאינג'קטורים(הצינור שיוצא מהפילטר אויר).

לאחר מכן התנענו ומה שיצא מאגזוז היה גיהנום לבן ושחור .האוטו היה מונע במשך כ-15 דקות ויצא ממנו המון פיח .בדקנו שוב את

הCO ויצא תיקן.

החלפנו פלגים של בוש וחיישן חמצן של בוש וגם פילטר שמן חדש

קניתי גם מים של פרסטון ושמן של דלקו10W40 וכל זה עלה לי 1070 ש"ח ( הפילטר שמן שלי)

האוטו נוסע יותר חלק .... קיבלתי הצעה ל4 בולמי זעזועים של מונרו או אלקו ב1100-1300 כולל עבודה..

מה אתם חושבים? על הכל.

×
×
  • תוכן חדש...