Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ברשותי 106 1600 סמ"ק שנת 98.

לפני שבוע הרכב יצא משיפוץ ראש.

העניין הוא כזה, לפני הטיפול, רוב הזמן שעון החום היה עומד על חצי, לעיתים היה חורג מעט מעל החצי.

מאז הטיפול, רוב הזמן שעון נמצא בין הקו של החצי לקו הבא אחריו, לפעמים יורד לחצי.

יש לציין שהוחלפה משאבת מים, ושמו טרמוסטט עד כמה שידוע לי של 82 מעלות פתיחה.

היום רכשתי פקק רדיאטור מקורי 20PSI שסידר לי בעיה שלאחר התחממות המנוע מעט נוזל קירור היה פורץ מהחור של שיחרור הלחץ, כרגע עם הפקק המקורי אין נזילה (בנתיים, רק היום שמתי אותו ומלאתי מים)

יש לכם רעיון מה יכולה להיות הסיבה להתחממות הזו? או שפשוט זה החום התקין ברכב, ואולי שינוי מזג האוויר לפני 3 שבועות שהוא נכנס לטיפול, ועד היום השפיע.

בנוסף בלי כל קשר, המשיכה של המנוע מרגישה מעט יותר "עייפה" ממה שהייתה לפני השיפוץ, יכול להיות שרק אחרי מספר קילומטרז' החלקים יתאזנו בינהם והמנוע יחזור להיות טיפה יותר חזק?

 

* עוד דבר, כשאני מפעיל מזגן מחוג הטורים עולה ויורד נונסטופ בין 1000 טורים ל-500, זה תקין? ואם לא, מה יכולה להיות הבעיה?

 

המון המון תודה מראש!

פורסם

לגבי שעון החום נראה שזה תקין .

לגבי הטורים לא תקין אין לך הגברה של סל"ד מנוע בהפעלת מזגן.

לגבי הסחיבה במידה והרכב עבר התחממות ממולץ לבדוק נפילות לחץ יש מקרים לאחר התחממות מנוע טבעות בוכנה נתפסות.

כמו כן בדוק תצרוכת שמן.

פורסם

בדיקת שמן - תקין, מאז השיפוץ אין ירידה של שמן, והצבע שקוף ונקי

לגביי התחממות, לא היה מקרה חריג, המקסימום שהוא הגיע הוא בין החצי לקו שאחריו

מבחינת פריצת מים מהפקק של הרדיאטור, עקבתי גם היום, ועדיין המצב ניראה טוב.

פורסם
בדיקת שמן - תקין, מאז השיפוץ אין ירידה של שמן, והצבע שקוף ונקי

לגביי התחממות, לא היה מקרה חריג, המקסימום שהוא הגיע הוא בין החצי לקו שאחריו

מבחינת פריצת מים מהפקק של הרדיאטור, עקבתי גם היום, ועדיין המצב ניראה טוב.

 

 

מה הייתה הסיבה לשיפוץ ראש מנוע ?

פורסם

אני מבין ששיפצת ראש מנוע כתוצאה מחדירת שמן דרך גומית השסתומים או ממובילי ששסתומים.

במידה שסל"ד המנוע בסרק תקין ללא הפעלת מזגן .אז צריך לבדוק למה אין הגברה בהפעלת מזגן.

במידה שסל"ד המנוע בסרק לא תקין צריך לבדוק את מנוע הצעדים.

לגבי הסחיבה אני ממליץ לבדוק נפילות לחץ.

×
×
  • תוכן חדש...