Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחר הולך לראות רכב שהמוכר דורש עליו מעל המחירון של יד 2.

אולם בבדיקה שעשיתי במחירון לוי יצחק המחיר שם הוא יותר נמוך, אפרט:

 

מחיר לוי יצחק - 63000

מחיר יד 2 - 66000

המוכר רוצה - 68000

 

הרכב הוא יאריס TS

 

מה לעשות?

פורסם

המחירון הקובע בשוק הוא עדיין לוי יצחק.מחירון יד 2 עד כמה שידוע לי עושה ממוצע של המחירים שדורשים המוכרים של דגם מסוים וקובע את המחירון עפ"י זה.

V5

פורסם

יד, שנה, קילומטרג', יד פרטית או ליסינג.

 

לא נביאים אנחנו וקשה לכן לאמר שווה לא שווה

 

כדי שיהיה לך מה לקרוא הערב קבל את זה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=260728

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
המוכר יכול לדרוש כמה שהוא רוצה. זכותו. הוא לא מחוייב לשום מחירון.

 

יש מקרים נדירים שרכב יד פרטית ראשונה, ישירות מנהג יחיד מבוגר , ללא שריטה,מטופל במוסך ייבואן עם כל הקבלות (ל א חותמות שהפקידה שמה בעד חיוך) וק"מ נמוך במיוחד מתומחר מחוץ למחירון בכלל ולעיתים זאת קניה מעולה.

פורסם
יש מקרים נדירים שרכב יד פרטית ראשונה, ישירות מנהג יחיד מבוגר , ללא שריטה,מטופל במוסך ייבואן עם כל הקבלות (ל א חותמות שהפקידה שמה בעד חיוך) וק"מ נמוך במיוחד מתומחר מחוץ למחירון בכלל ולעיתים זאת קניה מעולה.

 

אמרתי שזו לא קניה טובה? לי באופן אישי אין בעיה לשלם יותר על משהו שלדעתי שווה את זה. עדיף להוסיף קצת במחיר בעת הקניה מאשר להוציא אחרי זה יותר על תיקונים ויישור קו.

emotion of motion

פורסם

הרכב הוא יאריס TS

 

מה לעשות?

 

להתמקח ולקוות לטוב.

היאריס TS היא מכונית מבוקשת מאוד בשוק המשומשות וסביר להניח שעל רכב טוב המוכר יוכל לקבל מעל למחירי המחירון.

כשיש ביקוש ואין הצע - המחירים עולים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

Guest ספורטמוטורי
פורסם

כשקונים אוטו במצב טוב אך עם נתון נורמלי מורידים מהמחירון,אף פעם לא קונים במחיר מחירון.

 

אם זה אוטו כל כך שמור אז קונים במחירון ולא מעל,כי גם אתה כשתבוא למכור לא תוכל למכור מעל המחירון.

 

ועוד לא דיברנו על המצב היום בשוק.

 

אני הייתי מוותר,לא אקנה אוטו מעל המחירון ,אלא אם היה מדובר ברכב ביבוא ונדיר או רכב כמו MR2 ,S2000 , וכו,שהמחירון שלהם באמת לא אנדקציה,ועוד במיוחד לא בתקופה גרועה כמו זאת,אם היא לא מעוניינת לרדת מהמחיר אז שיירקב האוטו אצלה,גם כך לטויוטה יש מחירון יחסית גבוהה ומוצדק אך לא עד כדי כך שלהתחיל למכור מעל המחירון,אל תתלהב מרכב,תאמין לי זה לא שווה.

פורסם

המחירון של יד2 הוא טוב אולי לייחוס, אבל המחירון הקובע בשוק הוא יצחק לוי!

המשמעות היא שזה המחיר שחברות הביטוח ישלמו לך במקרה של חלילה גניבה/טוטאל לוס.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

לוי, מסתבר, לא קובע כאן למוכר...

לפותח השרשור, אתה יכול להתמקח ולקנות או שלא. אתה יודע כמה כסף יש לך, תעשה לעצמך את החשבון כמה האוטו שווה לך (לא ליצחק...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני קונה ביוקר ומוכר ביוקר ומשלם בדרך כלל בזול בזמן שאני מחזיק את הרכב הלא שחוט שקניתי יקר.

 

זה היה נכון לבערך 50 כלי רכב שרכשתי במהלך השנים בימי גאות ומשבר, וזה יהיה נכון גם בעתיד.

 

העני קונה יקר העשיר קונה בזול זו לא סיסמא זה בדרך כלל המציאות. ( ואני לא עשיר )

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
המחירון הקובע בשוק הוא עדיין לוי יצחק.מחירון יד 2 עד כמה שידוע לי עושה ממוצע של המחירים שדורשים המוכרים של דגם מסוים וקובע את המחירון עפ"י זה.

 

המחירונים נותנים אמדן, לא תמיד נכון, למצב בשוק.

אף אחד לא חייב ללכת לפי המלצת המחירון.

רכב שמור, מבין מספר נתון של רכבים פחות שמורים, כאשר הביקוש גבוה, מצדיק רצון של המוכר למכור מעל המחיר שממליץ מר יצחק.

 

לפותח השרשור. מצאת רכב במצב דומה במחיר נמוך יותר, קנה. לא מצאת, נסה להתמקח. לא הצלחת להתמקח, המשך לחפש, או שנה את צורת החשיבה שלך.

!AWDSOME

פורסם
אני קונה ביוקר ומוכר ביוקר ומשלם בדרך כלל בזול בזמן שאני מחזיק את הרכב הלא שחוט שקניתי יקר.

 

 

 

:mm_yeah:

 

זו דרך נכונה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...