Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרמתי נזק קל לרכב זר - מה לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או שתחשוב על זה בצורה כזו: האם היו משלמים ומשאירים לך פרטים במקרה שהיו גורמים לך נזק? ותאמין לי שזה כבר קרה לרכב שלי והייתי צריך לספוג את הנזק. אז תחשוב לבד. נזק של לפחות 700 שקל. נעים? לא ממש .

 

ולכל אלו שייקפצו לגביי התגובה שלי, תקראו אותה טוב טוב, לא מוזכרת אפילו מילה אחת שאומרת לבחור לא לשלם.

 

פשוט הראיתי לו את הצד השני ונתתי לו דוגמא למקרה.

 

אבל אם זה כל כך יושב עלייך , תלך תשלם לו.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

נא לא אמרת כלום תראה איזה פגוש יש ללנד קוזר ורמרצדס בגודל של כל פיאט פונטו !!!

 

 

ותראה פרוק והרכבת מגן 300 ש"ח

שיפוץ עוד 300

צבע 600

ותוסיף מע"מ

פורסם

לטעמי המחירים שנתתם גבוהים , לי צבעו את כל הטמבון (סובארו B4) צבע כחול פנינה עשו לי עבודה מעולה ב400 שקל במקום טוב לא חאפר

פורסם

כמובן שלהשאיר פרטים.

לגבי עלות הנזק, אם תצא בנאדם ותתנצל סביר להניח שהצד השני גם ירצה לצאת בנאדם וייתן לך את העלות האמיתית (תמיד ישנם חריגים, אבל אנחנו מדברים פה על הכלל ולא על היוצא מן הכלל).

 

העלות גבוהה? לא יותר מההשתתפות העצמית שלך.

 

תצא גבר, בקש את הקבלות ואל תתמקח.

 

 

פורסם
לטעמי המחירים שנתתם גבוהים , לי צבעו את כל הטמבון (סובארו B4) צבע כחול פנינה עשו לי עבודה מעולה ב400 שקל במקום טוב לא חאפר

 

 

אני לא מדבר לפי טעמך או לא טעמך אני מדבר מחירי שוק מתוקף תפקידי !!

 

צבע פנינה של סובארו B4 מורכב מעקת פנינה בקבוק של צבע טוב כמו DUPONT או PPG עולה 250גר' 650 ש"ח

יש סיכוי או שהמוסך ביצע עבודה לרכב בעל מס' צבע זהה ונשאר לו או שהוא עובד בחינם !!

 

ואם זה לא סוד באיזה מוסך מדובר

×
×
  • תוכן חדש...