Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני נוסע ישר גלגל הגה בג'סטי שקניתי לא מזמן אינו ממורכז...אבל ממש לא ממורכז.

ניתן לנהוג ככה אבל אני בכל זאת רוצה למרכז אותו... האם מישהו עשה את זה? אני יודע שהדבר נעשה מתא הנהג..השאלה אם מישהו פעם פירק את גלגל ההגה ויכול לתת טיפים לפירוק הגלגל...

פורסם

סע ישר בחנייה כאשר הגלגלים ישרים ופונים קדימה.

הסר את כיסוי האמצעי של גלגל ההגה.

פתח את האום המרכזי שתופס את ההגה לצירו.

שלוף את גלגל ההגה וחבר אותו חזרה כאשר הוא ממורכז.

בהצלחה.

 

אם אתה מחיפה אתה יכול לקפוץ אלי ואשמח לסייע.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תוספת קטנה - אל תפתח לגמרי את האום שתופס את גלגל ההגה, שחרר אותו כמה סיבובים, ואז תמשוך את ההגה, עד שישתחרר מהציר.

 

אחר כך תוריד את האום ואת גלגל ההגה.

 

אם לא תעשה כך, ותימשוך את ההגה בכוח, כשאין שום דבר שיעצור אותו, יש סיכוי להישאר עם כמה שיניים פחות ממה שהיה לפני תחילת הפרוייקט :roll:. הכוונה לשיניים בפה, מקווה שהרעיון שלי ברור.

 

 

פורסם
סע ישר בחנייה כאשר הגלגלים ישרים ופונים קדימה.

הסר את כיסוי האמצעי של גלגל ההגה.

פתח את האום המרכזי שתופס את ההגה לצירו.

שלוף את גלגל ההגה וחבר אותו חזרה כאשר הוא ממורכז.

בהצלחה.

 

אם אתה מחיפה אתה יכול לקפוץ אלי ואשמח לסייע.

 

תודה על ההצעה..אבל אני מהמרכז

 

הכיסוי האמצעי בגלגל ההגה של הג'סטי הוא הצופר ואין שם איזשהו בורג..הוא אמור להישלף במשיכה?

פורסם

חיובי, הוא אמר להשלף החוצה, עשה זאת בעדינות, משוך אליך ולכיוון מעלה את חלקו העליון של כיסוי ההגה.

תזהר לא להפעיל יותר מדי כח, הוא מוחזק גם ע"י פינים מפלסטיק שיכולים להשבר (כבר קרה אצל חבר).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...