Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי קאפה טורבו שנת 97 עד עכשיו הרכב היה מקורי ללא שום שינוי.

לפני יומיים הכנתי צנרת גדישה מנרוסטה מהמצערת לאינטר קולר

ולמי שיודע איך מורכב שם הטורבו אז מהטורבו צינור סיליקון 10ס"מ

אחריו יושב חיישן המאף,ואחרי החיישן עוד חתיכת סיליקון ופילטר פתוח

מאז שעשיתי את כל זה האוטו לא עובד בסרק כל נגיעה בגז ועזיבה האוטו לא מחזיק סרק טורים עולים יורדים והרכב ניכבה

ניסיתי לנקות מנוע צעדים לא עזר למרות שזה לא נראה לי קשור כל כך.

יש לציין שעשיתי בצנרת גדישה יציאה לפורק יציאה למנוע צעדים הכל כמו שצריך,

מה נראת לכם הבעיה? אולי מיקום של חיישן המאף והפילטר הפתוח?

אשמח מאוד לעזרה שלכם.

תודה וחג שמח!

bmw-530i 3.0L

פורסם

אהלן.

לפי התיאור שלך סביר להניח שנפילת הטורים בסלד נמוך נובעת מצנרת הוואקום.

האם ניתקת צינור וואקום במהלך העבודה?

אצלי ברכב (רובר 216) יש צינור דק וארוך שנכנס אל המחשב בבדיקה שביצעתי במוסך עקב תקלה אחרת הצינור נותק והתבקשתי להניע,הרכב שומר על הטורים בלחיצה על הגז ברגע שעזבתי את הגז הטורים "שיחקו בפרעות" והרכב כבה,ככה מספר פעמים

אינני מקצועי לכן כדאי להמתין למישהו מקצועי,בכל מקרה עניין הוואקום שווה בדיקה לדעתי.

פורסם

לא לא ניתקתי שום צינור וואקום.

חיפשתי חישנים וכו' הכל מחובר כמו שצריך.

חבר אומר שהחיישן מאף קרוב מידי לטורבו הגיוני?

bmw-530i 3.0L

פורסם

שלום לך

לפי מה שאני זוכר ,יכול להיות שהשסטום פריקה שלך תקול ,הפוך או פשוט פורק החוצה

ברכב הזה השסטום פריקה הוא פנימי ואי אפשר לשים פורק חיצוני מכיוון שהוא צריך לפרוק לתוך המערכת

מקווה שעזרתי

מיקי

פורסם

יש פורק חיצוני ברכב כבר יותר מ3חודשים ועבד ללא שום בעיה,

רק אחרי שבניתי את הצנרת התחילה הבעיה.

bmw-530i 3.0L

  • ספונסר פורום
פורסם

מספר תמונות יעזרו לעזור לך.

כמו כן,יתכן שהרכבת את החיישן הפוך? יש עליו חץ שאפור להיות לכיוון הטורבו.

ודרך אגב,לא בנית צנרת גדישה אלא צנרת יניקה(INTAKE)

פורסם

תודה על התיקון אורן.

ולא החיישן יושב לפי הכיוון.

מחר בבוקר אני יעלה תמונות מקוווה שזה יעזור.

שבת שלום לכולם.

bmw-530i 3.0L

פורסם

שבוע טוב

לא הצלחתי לצלם יש לי בעיה עם הכבל חיבור למחשב.

בכל מיקרה שכחתי לציין משהו אחד

באותו זמן שבניתי את הצנרת הפורק שלי נימכר{פורג' חיצוני}

וקניתי דמוי גריידי מתכוונן,יכל להיות שיש חברות שכן מתאימות לאוטו וכאלה שלא?

ניסיתי גם פורק חיצוני של חבר האוטו גייג' עדיין האוטו ניכבה.

 

אור.

bmw-530i 3.0L

פורסם

הפורק שיש לי עכשיו הוא דמוי גריידי והוא יכל לעבוד גם בתור פורק פנימי

לאן צריך לחבר את היציאה שלו? הבנתי לפילטר או משהו כזה?

bmw-530i 3.0L

  • ספונסר פורום
פורסם

את היציאה צריך לחבר לצינור שבנית,בין הטורבו למד כמות אוויר

ודרך אגב הפורק הזה זבל,הפתח שלו קטן מידי והוא לא נפתח מספיק,זה חיקוי סיני עלוב שמגיע עם קיטים שונים מחו"ל,זרקתי כמה כאלו בפח.

למה לך להסתבח עם זה? מה הבעיה בפורק מקורי? אני נוסע עם טורבו פי 3 בגודל משלך,ובגדישה של 2 באר עם הפורק המקורי כבר הרבה מאוד זמן.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...