Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד ואני רוצה להשקיע ~15000 שקל ברמקולים לסלון

הסט צריך לכלול 5.1 כשהקדמיים רצפתיים.

גודל הסלון הוא כ 30 מטר (~6*5)

המגבר הוא פיוניר 608 קצת ישן אבל עובד פיקס, לא מתלונן.

 

אני אשמח לשמוע הצעות :)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

50% מהזמן, קולנוע ביתי (ולכן 5.1 עם עדיפות לסאב שנותן נוכחות)

50% למוזיקה עם נטיה יותר לרוק ופחות לקלאסי, בוא נגיד ש Dire Straits ו Pink Floyd מיצגים טוב את מה שהם הולכים לסבול.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

קדמיים - IQ7

אחוריים - IQ3

סנטר - IQ6C

כולם של KEF

 

סאב - לא הייתי שם את כל הוני על סאב מטורף. JBL 10" מספיק לחלוטין. את התחום תדרים החשוב, לא הוא ינגן.

 

את העודף הייתי משקיע ברסיבר דנון/אונקיו.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

אני מציע להיכנס ל-hometheatre.co.il ולשאול איזו מכונית לקנות...

 

1. רמקולים זה כמו אוכל. צריך לטעום ולשמוע אם אוהבים.

2

. רמקולים שווה שווה שווה לקנות יד שנייה/מתצוגה/בהזדמנות. הטכנולוגיה לא השתנתה שנים רבות ודרייבר ראשי ברמקול משובח עולה, אולי, 10% ממחיר הרמקול חדש, כך שגם אם הוא מתקלקל זה לא סיפור להחליף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מציע לך לפנות חצי יום לפחות וללכת למקום עם מבחר גדול של הרמקולים + חדר השמעות.

תקבל חוויה בלתי נשכחת

אולי תיקח איתך אחד החברים, בעל שמיעה טובה .

לא לשכוח לקחת איתך את הדיסקים שלך (משהו שאתה אוהב, דיסק מקורי חובה, לא צרוב).

tannoy, kef, b&w,jamo,wharfedale ועוד.

לכל החברות האלה יש רמקולים ברמה טובה, עניין של טעם ומחיר (b&w יקרים מדי, לטעמי).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטרף להמלצת היד שנייה. קניתי לא מזמן רמקולים+מגבר ב-3000 שקלים, כשחדשים הם עלו יחד קרוב ל-9000. נשמעו יותר טוב מכל צירוף אחר של רמקולים שהיה בחנות עד מחיר של 12000 שקל...

 

באשר לסוג - פשוט בלתי אפשרי להמליץ מעל גבי הפורום. אתה חייב לשמוע בעצמך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...