Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירת התיקים בעיצומה ועדיין לא ברור מי יהיה שר התחבורה הבא ,אבל אפשר להיות קצת רגועים כי "חברנו" גלעד טרדן יהיה שר להגנת הסביבה ולא שר התחבורה.

אז נקווה שאולי הפעם יהיה שר תחבורה שלא יהיה ממש טמבל (אני מנסה להיות אופטימי)

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לדעתי, הוא יהיה הרבה יותר טוב ממופז. תרגעו, אני עדיין לא חושב שהמשרד הזה זכה לבסוף שהחכם באדם יעמוד בראשו - נהפוך הוא.

מופז וכץ - שניהם אידיוטים. הבעיה היא שלמופז גם היתה יוזמה, וכידוע, מעטים מאוד הם הדברים שיותר מסוכנים מאידיוט עם יוזמה.

דווקא מתקופתו כשר החקלאות, אינני זוכר שישראל כץ הוביל מהלך מהפכני כלשהו או בכלל עשה משהו. במצבנו הנוכחי, אולי זה הרע במיעוטו (ורק לחשוב שגילעד ארדן עוד היה עלול להיות השר... אללי!).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חברה, בואו נמצא אדם מתאים כאן בפורום ונמליץ למנות אותו לשר התחבורה!

ועכשיו ברצינות - העיקר שזה לא גלעד טרחן, הבנאדם היה על בטוח פוגע בכל הרכבים הישנים במטרה להוריד אותם מהכביש. הוא בטח חושב שזה ימנע תאונות. אני לא מדבר על חוקי אכיפה קשים יותר ועוד...

השאלה מי כן יהיה, אני נורא מקווה שאדם שנורא אוהב ספורט מוטורי וכלי רכב בכללי:)

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

לא יודע אם להיות עצוב או שמח...:roll:.

 

מחד גלעד ארדן באמת היה עושה משהו בתור שר התחבורה, מאידך מה שהוא היה עושה בתור שר תחבורה כנראה שלא היה מוצא חן בעינינו.

 

לפחות עכשיו יש לנו שר שצפוי לעשות...:confused:.

פורסם
ישראל כץ יהיה השר החדש - אם לשפוט עפ"י מעשיו בעבר, הוא יהיה שר ראוי לשחיתות הנהוגה במשרד התחבורע, נחיה ונראה.

 

אם ישראל כץ יהיה שר התחבורע הוא יהיה גרוע יותר משאול מופז.

בנתיים נחכה וניראה מי יהיה השר החדש ונקווה שיהיה בסדר מקסימום נשאיר את הרכבים בחניה.:wink:

רק שגלעד לא יבחר.:shock:

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

והשר הנבחר הוא ישראל כץ

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

דווקא אני הייתי מעדיף את גלעד טרדן. למרות שהוא נוטה להטריד (קסדות על אופניים וחוקי עישון דרקוניים - ואני לא מעשן) לפחות הוא לומד את הנושא שהוא מופקד עליו ומשתדל לעשות את העולם לטוב יותר.

אני מקווה רק שלפחות בתור השר לאיכות הסביבה הוא יעשה עבודה טובה.

 

אבל בלי שיתוף פעולה של האוצר, משטרת ישראל ובתי המשפט יהיה קשה לשר התחבורה לעשות משהו בנושא כלשהוא.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

לא מסכים.

העניין הוא התוויית מדיניות ותכנון.

אם יש לך תוכניות מגירה, מתישהו יגיע המימון וגם הסכמה (כאן גם ניתן לחייב, בגלל זה השר הוא ממונה על הנושא).

 

כל שרי התחבורה שאני מצליח לזכור (בערך החל מחיים קורפו "קונטרה בידיים"), בלי קשר להשתייכות מפלגתית ודיעות פוליטיות, באו למשרד כדי להעביר את הזמן או, אם זה התאים להם - להשתמש במשרד כמקפצה.

אף אחד לא הגיע למשרד הזה כדי לשבת לתכנן משהו קדימה, וכשאין תכנון - אין תוצאות (או שיש תוצאות עקומות).

 

יש מספיק אנשי מקצוע בתחום התחבורה בארץ (ואם אין, אנשים מחו"ל ישמחו לבוא לעשות את זה כפרוייקט קבלני). כל מה שצריך זה מנהל שיבוא, יכנס את הצוות, יגדיר לו מטרות וייתן את ברכת הדרך (שוב, תקציב זה לא הבעייה. עלות תכנון ממוצעת היא פחות מ-10 אחוז מעלות הפרוייקט עצמו, אני עוד מגזים. במקום מסעות הפחדה חסרי תועלת באמצעי התקשורת ו/או רכישת ציוד אכיפה שלא מונע תאונות ניתן לממן תכנון כולל של מפת התחבורה הארצית. כמובן שלא מדובר על תכנון ברמת כתב כמויות ומפרט לביצוע, אלא על תכנון רעיוני).

פורסם

יש לו שלוש דברים, שיכניסו למדינה וישפרו את המצב הכלכלי באזורנו, מפיתוח הנגב [בניית רכבת לאילת, מסלולי מרוצים, הקמת הרחבת כביש הערבה ל3 מסלולים בכל כיוון+מעקה בטון מפריד בכל כיוון+כביש עם פסים צהובים כמו בכביש 6 כולל קטעים של חריצת כבישים], פיתוח המרכז [בניית רכבת קלה בירושלים, בניית רכבת תחתית, מן הסתם רכבת ואוטובוסים מותאמים להסעת רכבי אופניים+אופניים, מגרשי חנייה אופניים וכו'], בצפון [פיתוח הכבישים, הקמת כבישי אגרה ברמה אירופית לפחות, הקמת מסלול נהיגה באזורים לא כל-כך תיירותיים וכו'].

ומן הסתם הקמת מפעל לייצור רכבים ישראליים מקומיים שכל אחד יוכל לקנות. [אפילו לקחת תום קאר ולסגור אותו בפחחות].

 

פרוייקט אחד מתוך הרשימה קצרה תגרום בעתיד ובהווה להכנסת כספים עם זה בדרך ישירה וגם עקיפה, לדוגמה: הכנסת מובטלים למעגל העבודה, תשלומי מיסים סבירים על כל מיני פעולות כגון: כבישי אגרה, מסלולי מירוצים.

מן הסתם קיימים תופעות לוואי חיוביות כגון: הקמת מוסכים מיוחדים לטיפול במכוניות למסלולי נהיגה וכו'.

 

אז אני מקווה ש-שר התחבורה החדש רואה את זה, ולוקח את מה שרשמתי ומתחיל ליישם, אפילו פרוייקט אחד! זה יגרום להכנסת כספים, תפעיל קצת את הראש ותבין שלא כל מה שלוקחים מיידית כמו קנסות, זה לפעמים לא הדרך הכי טובה לקחת כספים, יש לך את האפשרות לשנות את החיים של כל אחד פה במדינה, אפילו אם זה יקח שלוש שנים...

 

מקווה שהוא רואה ועושה שיעורי בית, כי בקרוב אני מצפה לפרוייקט שישקם את הכלכלה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...