Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , רציתי לדעת איזה רדיו דיסק מבין השניים עדיף :

1) Pioneer DEHP550 - מחיר 1,630 ש"ח .

2) Rockford RFX9120 - מחיר 1,210 ש"ח .

 

השאלה היא בעצם מה עדיף מבחינת איכות צליל , עוצמה ותמורה למחיר .

תודה .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

לפי מה ששמעתי Rockford היא בין החברות המובילות בתחום (לא שאני מזלזל ב Pioneer)

ולחבר שלי יש מערכת שלהם באוטו ושומעים באמת טוב והצליל איכותי

 

והשאלה אם Pioneer משתווה אליהם ?

 

כמו כן הדגם של Rockford ההספק מגבר שלו זה 4X40 WATT

וה Pioneer ההספק מגבר שלו זה 4X50 WATT

 

האם זה בכלל משמעתו ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
לפי מה ששמעתי Rockford היא בין החברות המובילות בתחום (לא שאני מזלזל ב Pioneer)

ולחבר שלי יש מערכת שלהם באוטו ושומעים באמת טוב והצליל איכותי

 

והשאלה אם Pioneer משתווה אליהם ?

 

כמו כן הדגם של Rockford ההספק מגבר שלו זה 4X40 WATT

וה Pioneer ההספק מגבר שלו זה 4X50 WATT

 

האם זה בכלל משמעתו ?

 

משני הדגמים הספצייפים האלו.

הפיוניר הרבה יותר טוב מכול הבחינות

כרוס אובר יותר מתקדם

הפיוניר בחיים שלי לא קפץ לי הרוקפורד הזה קופץ הרבה אצל חבר.

התצוגה של הרוקפורד פשוטה מאוד ובאור ובזוית מסויימת קשה להבין מה הולך שמה.

הפיוניר התצוגה יותר מקצועית.

לשניהם יש 3 יציאות ושניהם עם 2.3V כול יציאה.

מה שיפה ברוקפורד אתה יכול לריץ שירים ואז לבחור בשיר.

בפיוניר אתה עובר אחד אחד.

הטעינה של הפיוניר יותר מהירה בדיסקים של CDRW.

 

 

הPEAK שלהם שונה אחד 40 או 45 אני לא זוכר ושל פיוני 50.

אבל זה לא משמעותי כי הRMS אותו דבר בשניהם.

25 -22 לא זוכר בדיוק.

 

תמיר.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...