Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום! היתי מעוניין לקבל מידע על סיריון מודל 1999 מנוע 1000 אוטומטית.

האם המנוע עם תיבה אוטומטית זה לא קצת יותר מדי בשביל האוטו? כמה זמן מחזיק בדרך כלל מנוע כזה?

מה היתרונות והחסרונות של האוטו? אשמח לקבל תשובות.

ועוד משהו,ראיתי סיריון מודל 1999 מנוע 1000 אוטומטית שעשתה 90,000 קילומטר והיא מוצעת ב18,000 ש"ח. כדאי?

או שבכלל כדאי להוסיף עוד כמה אלפים ולקנות כבר פונטו ספייס?

פורסם

באותו מחיר אפשר לקנות שרייד עם מנוע 1.3 או אפילו 1.5. לפי פרוספקט, בכביש מכוניות האלה יותר חסכוניות (בקצת) מסיריון 1L. בזמנו פירסמתי נתוני פרוספק, ממליץ לעשות חיפוש.

 

מה דרישות שלך לרכב? אם רוב נסיעות עירוניות, סיריון יכול להיות בחירה סבירה, אבל בשביל כביש עדיף משהו עם מנוע גדול יותר, למשל שרייד או סיריון עם 1.3.

 

אני חושב שפונטו ספייס גם בחירה מצויינת. בצע חיפוש, דובר עליה רבות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
באותו מחיר אפשר לקנות שרייד עם מנוע 1.3 או אפילו 1.5. לפי פרוספקט, בכביש מכוניות האלה יותר חסכוניות (בקצת) מסיריון 1L. בזמנו פירסמתי נתוני פרוספק, ממליץ לעשות חיפוש.

 

מה דרישות שלך לרכב? אם רוב נסיעות עירוניות, סיריון יכול להיות בחירה סבירה, אבל בשביל כביש עדיף משהו עם מנוע גדול יותר, למשל שרייד או סיריון עם 1.3.

 

אני חושב שפונטו ספייס גם בחירה מצויינת. בצע חיפוש, דובר עליה רבות.

 

אני מחפש אוטו לנסיעות עירוניות בעיקר,לא משהו לקרוע איתו את הכביש. השרייד מיושנת למדי(גם בעיצוב החיצוני)...אני מעדיף 99 ומעלה.

פורסם
אז פונטו ספייס תתאים לך לתנאי כביש עירוני, חשבת על הפולו?

החלקים של הפולו יקרים..אני מחפש משהו זול להחזקה. ד"א,איך רובר 216 מנוע 1600 אוטומטית מודל 1999?

פורסם
השרייד מיושנת למדי(גם בעיצוב החיצוני)...אני מעדיף 99 ומעלה.

 

מה זה מיושנת? לא חסר שרייד 99 ומעלה. http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=13&SubModelID=100&FromYear=1998&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
החלקים של הפולו יקרים..אני מחפש משהו זול להחזקה. ד"א,איך רובר 216 מנוע 1600 אוטומטית מודל 1999?

 

משהוא זול להחזקה ורובר באותו משפט אהבתי:-D.

 

רובר 216 אוט' רכב נחמד מאוד, גיר אוטומטי רציף 4 הילוכים {CVT}

רק כך בחשבון, שגם הוא לא הכי זול להחזקה, לפי דעתי ההבדל הוא דווקא בדברים הקטנים שעולים קצת יותר.

אבל טיפולים כמעט אותו דבר.

 

אבלל אחרי הכל, תמורה מצוינת למחיר.

חשוב מאוד, למצוא אקזמפלר שמור מאוד ולקחת לבדיקה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
מחזק! רובר אכן לא הכי זולה לאחזקה, וגם השגת חלקים זה לא הכי קל, תתקנו אם אני טועה.

מחייב ציטוט - ביקשת ולכן אתקן :)

החלקים לא יקרים יותר מאוטו ממוצע ובטוח שלא קשים להשגה. סתם דוגמה פילטר שמן מקורי עולה 45 ש"ח, פלגים מקוריים של הרכב עולים 70 ש"ח, פילטר אוויר כנ"ל - 50 ש"ח. מה שיוצא מזה שהחלקים של הטיפול בערך אותו הדבר כמו של שאר הרכבים בשוק. גם שאר החלקים לא קשים או יקרים מדי להשגה, במיוחד אם עובדים עם EBAY אנגליה.

 

לבחור שרוצה לקנות את הרכב, מומלץ, ברשותי אחת כזאת כבר שנתיים ואין לי מילה רעה אחת להגיד

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

×
×
  • תוכן חדש...