Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שומע את רוב סוגי המוזיקה.

 

בעיקר פופ, שחורה וכו'.

מחפש סאב שלא ישתלט לי על הסאונד מצד אחד, אבל שיהיה מורגש מצד שני, גם בעוצמות נמוכות.

 

הסאב יקבל 180-200 RMS בגישור, 4 אוהם.

 

אני מעדיף אחד שיעבוד בתיבה קומפקטית ככל האפשר.

 

האופציות:

1. JBL 1260BR.

2. סרווין וגה HED 12.

3. רוקפורד P2.

4. ID 10".

 

מה דעתכם?

האם יש המלצות אחרות?

תזכרו רק שהוא מקבל 180W RMS לערך, וזהו.

 

התקציב: עד 600 בערך בלי תיבה.

800 בערך עם.

 

תודה.

פורסם

לדעתי הID יתן את התמורה הכי גדולה ואם אני לא טועה הוא לא צריך תיבה גדולה!

לשאר הסאבים אין את הדיוק שלו והעוצמה שלו תספיק לך.

Head unit: Alpine 9855 Amplifiers: Sundown 100.4, Sundown Audio 1000D Component: Hertz MLK165 (Mille) Subwoofer: IDmax 12

Seat Leon 1.8 20VT

פורסם

הייתי לוקח את הרוקפורד..

אם ביכולתך להוסיף 200 שקל עוד הייתה לוקח את הp3 שהוא התמורה הכי טובה לכסף שתשקיע עליו

פורסם

אני מבין שבינתיים הרוב בעד ה-P2.

 

דווקא הייתי בטוח שהסרוין ייקח כאן ברוב קולות.

 

איך ה-JBL?

 

עוד המלצות? זה די חשוב לי. תודה.

פורסם

לגבי הJBL הוא נחמד הוא יתן לך את הבוםם אבל הדיוק אצלו חלש

הרוקפורד הוא בום בסבבה אבל פה תקבל גם דיוק

מעכשיו אני אומר לך שהעוצמה יותר חזקה בJBL ואולי תתבאס מהרוקפורד

תחליט מה יותר חשוב לך דיוק או עוצמה

לגבי הווגה בערך כמו הרוקפורד מדיוק מאוד בערך באותה רמה נמצאים רק שלרוקפורד יש שם טוב חברה עם מוניטין

פורסם

לגבי הווגה בערך כמו הרוקפורד מדיוק מאוד בערך באותה רמה נמצאים רק שלרוקפורד יש שם טוב חברה עם מוניטין

אז כמו שהבנתי לסרווין אין מוניטין,לא ידעתי את זה

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם
לגבי הJBL הוא נחמד הוא יתן לך את הבוםם אבל הדיוק אצלו חלש

הרוקפורד הוא בום בסבבה אבל פה תקבל גם דיוק

מעכשיו אני אומר לך שהעוצמה יותר חזקה בJBL ואולי תתבאס מהרוקפורד

תחליט מה יותר חשוב לך דיוק או עוצמה

לגבי הווגה בערך כמו הרוקפורד מדיוק מאוד בערך באותה רמה נמצאים רק שלרוקפורד יש שם טוב חברה עם מוניטין

 

לפי התגובות שלך פה בפורום אתה רק משבח סאבים של רוקפורד, אני מבין שלכול אחד יש את הטעם שלו ואין להתווכח עליו אבל יש לי שאלה אחת: שמעת פעם סאב של ID?

Head unit: Alpine 9855 Amplifiers: Sundown 100.4, Sundown Audio 1000D Component: Hertz MLK165 (Mille) Subwoofer: IDmax 12

Seat Leon 1.8 20VT

פורסם

דיוק VS עוצמה.

 

יש לי בעיה.

כמו כולם אני מחפש גם וגם ובנוסף התקציב שלי דיי נמוך.

 

מבחינת דיוק - זה חשוב לי. סאב שנמרח לא שווה מבחינתי 1.90 ש"ח, ואני זורק אותו במיידי מהאוטו.

לא סובל את הפחחחחחחחחחח פחחחחחח הזה שיש לפעמים בסאבים. שייתן את הבום שלו וינוח.

 

מבחינת עוצמה - זה גם חשוב לי. אני רוצה להרגיש את הסאב. מצד שני אני לא צריך שהאוטו לידי ברמזור יירעד. אני אוהב לשמוע מוזיקה לעצמי.

 

אז בעיקרון ההמלצות כאן סובבות ID ו-P2.

ה-HED לא?

פורסם
דיוק VS עוצמה.

 

יש לי בעיה.

כמו כולם אני מחפש גם וגם ובנוסף התקציב שלי דיי נמוך.

 

מבחינת דיוק - זה חשוב לי. סאב שנמרח לא שווה מבחינתי 1.90 ש"ח, ואני זורק אותו במיידי מהאוטו.

לא סובל את הפחחחחחחחחחח פחחחחחח הזה שיש לפעמים בסאבים. שייתן את הבום שלו וינוח.

 

מבחינת עוצמה - זה גם חשוב לי. אני רוצה להרגיש את הסאב. מצד שני אני לא צריך שהאוטו לידי ברמזור יירעד. אני אוהב לשמוע מוזיקה לעצמי.

 

אז בעיקרון ההמלצות כאן סובבות ID ו-P2.

ה-HED לא?

 

לפי מה שכתבת - אתה צריך ללכת על הP2 בעיניים עצומות.

 

הוא פאנצ'י - אין לו ליטוף ולכן גם הוא "נח" אחרי כל מכה כמו שכתבת - סאב מאוד מדוייק ומאוד חזק למחיר שלו והוא מוצהר כאלמנט שסופג 200 RMS אז הגברה של 150 צריכה להיות יותר ממספיק בשביל הסאב הזה.

 

אני גם הייתי מציע לך לראות אם יש אולי אסאססין של AA ביד שניה ואם לא אז אולי גם למתוח קצת את התקציב ולנסות אחד כזה - הוא אמנם הרבה יותר רך ומלטף מהP2 - אבל לא נופל ממנו בעוצמת הפאנץ' במקביל. עוד המלצה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה צריך לשמוע בעצמך.

אבל לטעמי זה :

P2

ID

 

אססין לטעמי טוב משניהם אבל עולה גם יותר, ולא בטוח שלדעתך הוא יהיה טוב יותר.

לכן חייבים לשמוע.

פורסם

האסיסן טוב יותר בצורה משמעותית אבל הוא גם יקר יותר ובחירים האלו יש סאבים אחרים שרלוונטים .

 

בתקציב המודובר ברשימה שנתת הייתי לוקח את ה ID.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...