Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רק מקווה שהינשוף עבד כמ שצריך באותה פעם.

בכל מקרה כל הכבוד לשופט על ההחמרה. יש יותר מידי נהגים שיכורים על הכביש (ואחד זה יותר מידי).

פורסם
אני מסכים עם השופט.

בהכירי את הצהובון של המדינה ואת הכותב, אני לא בטוח לגבי הדיק בכל המילים שנכתבו.

 

+1 גדול.

 

ד"א, אני מקווה שענישה בחומרה תבוא לידי ביטוי גם בעברות נוספות שמצדיקות זאת.

פורסם

טוב מאוד, אולי יש כאן סוף סוף תקדים לענישה נכונה.

אנשים פשוט מזלזלים בחוק הזה, כל אחד "אלכוהול לא עושה לי כלום", והתוצאות הן הרג ותאונות דרכים.

סוף סוף אולי מתחילים לאכוף חוקים חשובים ולא עבירות מהירות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
טוב מאוד, אולי יש כאן סוף סוף תקדים לענישה נכונה.

אנשים פשוט מזלזלים בחוק הזה, כל אחד "אלכוהול לא עושה לי כלום", והתוצאות הן הרג ותאונות דרכים.

סוף סוף אולי מתחילים לאכוף חוקים חשובים נוספים ולא רק עבירות מהירות.

 

לא נגענו.

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3679678,00.html

 

השופט באמת הגזים, שוב בית משפט לנצרת, אוקי אז נתפס עם רמת אלכוהול פי 3 מהמותר(לטענת השוטר), הנהג ללא שום עבירות תנועה בכלל וקיבל שנת מאסר בפועל, 10 שנות שלילה ושנת מאסר על תנאי.

 

 

הגזים?

להזכיר לך מספר מקרים של אנשים שהרגו כאשר הם נהגו בשכרות?

אפשר לקרא עוד כאן.:arrow:

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הסטודנט הכי חלש בכיתה מסוגל להקל את גזר הדין בערעור הראשון, לא יקרה :|

יש לציין שלא ציינו איזה עבר פלילי יש לנאשם אז זה גם יכול להשפיע.

פורסם
.

סוף סוף אולי מתחילים לאכוף חוקים חשובים ולא עבירות מהירות.

 

 

את השכרות אוכפים מזמן אבל סופסוף מענישים כמו שצריך!

פורסם

עונש מוגזם ולא מידתי. מתפלא מכל הצדקנים שלעולם לא עוברים על החוק.

נהגת שיכור ונתפסת? שלם 2000 ש"ח, קבל שלילה ל4-5 שנים, אבל להכנס לכלא?!?

פורסם

1. הנהג הינו בעל עבר פלילי(אשר נחשב גם במשפט תעבורתי שהינו פלילי מיסודו) של 5 תקיפות+נזק לרכוש, בינהן של זוגתו ואף של שוטר.

2. הנהג נתפס עם 1020 מ"ג באויר נשוף שהינו פי 4 מהמותר.

 

עונש מוצדק לדעתי לאור העובדות.

(מצטער, אך איבדתי את פס"ד :oops: )

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

באמת עונש מוגזם!!

 

להשלח לכלא? ועוד שלילה ל - 10 שנים ? מה קרה ?

 

זה פשוט נשמע מוזר שכל אחד שנופל לידיים של השופטים בנצרת מקבל עונשים כאלה.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

ותאר לעצמך שהוא היה נכנס במשפחה (או אפילו בילד לצורך הענין) מה היית אומר?

אם ישנה תאונה כאשר הבן אדם פיקח אז ניחא- ניתן לומר שהוא היה צריך לנהוג יותר בזהירות וכו'... אבל כאשר הוא עולה לכביש לאחר ששתה המון (פי 4 זו באמת כמות רצינית) זה כמו לרצוח. שיסע על מסלול סגור ויסכן את עצמו, למה לסכן את הסובבים אותו.

לדעתי העונש מעולה ואולי הוא ירתיע אחרים בעתיד (אבל אני בטח תמים).


×
×
  • תוכן חדש...