Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לאחרונה המזגן שלי התחיל להוציא ריח לא טוב של טחב ולחות.

איך אני אמור לנקות/לסדר את זה?

מדובר באימפרזה 99.

אני מתאר לעצמי שצריך לנקות/להחליף איזה פילטר, לא? מה בדיוק התהליך? איפה "זה" (מה שזה לא יהיה) נמצא בדיוק ברכב?

 

אשמח להסבר.

 

תודה.

פורסם

בשלב ראשון יש לבדוק את מסנן המזגן .

לאחר מכן, יש להפעיל על חימום וללא הפעלת מזגן , במהירות מאוורר מכס' במשך 30 דקות.

פעולה זו נועדה על מנת לייבש את הסוללה הפנימית שהריי , הבקטריות חיות על הרטיבות של

הסוללה.

בשלב סופי יש לרסס דרך פתח היניקה ( רצוי מבחוץ ) , את הספריי נגד בקטריות ולאחר

מכן יש לכבות לפרק זמן נוסף, על מנת שהספריי יעשה את עבודתו על הבקטריות

פורסם

צריך להחליף פילטר, ספריי זה נחמד אבל הפילטר סופח גם אבק ובקטריות, לא יקר ומשפר בהרבה את איכות החיים בתוך הרכב.

100 ש"ח מול האוויר שאתה נושם, תחליט לבד.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
צריך להחליף פילטר, ספריי זה נחמד אבל הפילטר סופח גם אבק ובקטריות, לא יקר ומשפר בהרבה את איכות החיים בתוך הרכב.

100 ש"ח מול האוויר שאתה נושם, תחליט לבד.

אל תטעה המסנן לא סופח בקטריות . אלא , לכלוך / אבק .

הבקטריות גדלות על הרטיבות של הסוללה.:-)

אבל כאשר כמות הלכלוך גדולה - יהיה ריח רע כמו משואב אבק ביתי ישן / מלוכלך.

פורסם

בתןר התחלה, תשאיר את הרכב מצב של סירקולציה מבוטלת, הכוונה שהרכב ישאב אוויר מיחוץ לרכב,

זה ייבש את הלחות וימנע מריחות לא נעימים להיווצר במערכת המיזוג, אם זה לא עוזר וגם תרסיסים למינהם לא עוזרים , אז תצטרך פשוט לפרק את היחידה הפנימית כדי לנקות אותה, וזה לא זול .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
צריך להחליף פילטר, ספריי זה נחמד אבל הפילטר סופח גם אבק ובקטריות, לא יקר ומשפר בהרבה את איכות החיים בתוך הרכב.

100 ש"ח מול האוויר שאתה נושם, תחליט לבד.

 

 

איפה בדיוק נמצא הפילטר? יש אופציה גם לנקות אותו לבד? או חובה להחליף?

ומאיפה בדיוק אני קונה חדש?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...