Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מעוניינת לקנות לאמא שלי רכב קטן עד 45 אלף שקל

 

איזה רכב כדאי מבחינת אמינות , אחזקה , וצריכה של דלק

 

אמא שלי לא נוסעת מהר ולא צריכה רכב עם ביצועים

פורסם

ב45k את יכלוה להשיג שנתונים יותר גבוהים לרכבים האלו, אלה אם את שומרת את הכסף ליישור קו וביטוחים.

 

מבחינת צריכת דלק ואמינות לאורך זמן כדי לבחור בגיר ידני יש לאמא שלך בעיה כלשהי אם ידני או שניתן להמליץ על דגמים ידניים?

 

כמה אנשים אמורים לנסוע ברכב ביומיום?

 

האם את מתכוונת לאוואו בדגם החמש דלתות?

 

האוואו (5 דל') שוקלת 1540 ק"ג ומצויידת במנוע 1400 סמ"ק המספק 94 כ"ס, לעומת זאת היורו סוויפט שוקלת רק 1310 ק"ג מצויידת במנוע 1300 סמ"ק המספק 85 כ"ס.

 

בגדול הסוויפט נראית לי יותר מתאימה מכיוון שלאמך לא אכפת ממנועים גדולים וביצועים, גם האוואו סובלת מדימוי רע בגלל שירות גרוע שניתן במוסכי umi ומחירי תיקונים וחלפים גבוה מהסוויפט, בקצרה זה רכב אמריקאי מול רכב יפני בחיסכון היפני מנצח בדרך כלל וכמובן שמנצח במקרה שלך.

פורסם

שברולט אביאו הוא רכב אמריקאי???

 

 

למה לעזאזל להמליץ למישהו על יורו סוויפט, רכב מיושן ואומלל שתוכנן בשנת 89? מעבר לזה שאני לא בטוח שיש אותו בשנתון 04.

 

אם כבר, האביאו - שגם היא מזעזעת לעומת כל הרכבים האחרים - עולה על היורוסוויפט בכל פרמטר.

 

ב-45K אפשר להביא אביאו מודל 2006, אוטומטית.

לטעמי זאת בחירה לא רעה בשביל אישה שלא נוסעת הרבה ולא מבקשת יותר מדי מהאוטו שלה.

פורסם
שברולט אביאו הוא רכב אמריקאי???

 

 

למה לעזאזל להמליץ למישהו על יורו סוויפט, רכב מיושן ואומלל שתוכנן בשנת 89? מעבר לזה שאני לא בטוח שיש אותו בשנתון 04.

 

.

 

אני לא בטוח לגבי האוואו אבל שברולט הוא רכב אמריקאי בכללי, ואכן אתה צודק אין יורו-סוויפט במודל 2004.

 

ועוד נקודה האוואו טובה יותר מהסוויפט בכל פרמטר חוץ מפרמטר החיסכון שאותו פותחת השירשור מדגישה, ואני חושב שלאישה שנוסעת מרחקים קטנים לא ממש יהיה אכפת מהנדסת אנוש של הרכב כיוון שהיא בקושי ונוסעת בו, גם לא אכפת לה מביצועים אז לא נראה לי שממש יהיה לה מעניין שהאוואו מאיצה יותר טוב ברמזורים.

פורסם
אני לא בטוח לגבי האוואו אבל שברולט הוא רכב אמריקאי בכללי, ואכן אתה צודק אין יורו-סוויפט במודל 2004.

 

ועוד נקודה האוואו טובה יותר מהסוויפט בכל פרמטר חוץ מפרמטר החיסכון שאותו פותחת השירשור מדגישה, ואני חושב שלאישה שנוסעת מרחקים קטנים לא ממש יהיה אכפת מהנדסת אנוש של הרכב כיוון שהיא בקושי ונוסעת בו, גם לא אכפת לה מביצועים אז לא נראה לי שממש יהיה לה מעניין שהאוואו מאיצה יותר טוב ברמזורים.

 

מה הקשר שאתה ממליץ על רכבים במקומך לא הייתי מדבר אתה ממליץ, על יורו סוויפט ניחה סוויפט אבל יורו סוויפט WTF. האוואו אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל היא עולה כל כל פרמטר אפשרי לעומת היורו סוויפט, ולכן האוואו הוא המומלץ מביניהם לגבי צריכת הדלק שלו אתה סתם מטעה אחרים

צריכת דלק ממוצעת בנסיעה עירונית ובינעירונית, היא 15.6 ככה שאני לא רואה שהיא בזבזנית.

 

יניב

פורסם

שתיהן לא מובילות בשום קטגוריה שהיא, רחוק מכך.

האם יש אופציות נוספות? מדוע הבחירה היא רק בין השניים הנ"ל? יש לא מעט מכוניות סופר-מיני מוצלחות יותר בתחום התקציב הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שלום לכולם

 

אני מעוניינת לקנות לאמא שלי רכב קטן עד 45 אלף שקל

 

איזה רכב כדאי מבחינת אמינות , אחזקה , וצריכה של דלק

 

אמא שלי לא נוסעת מהר ולא צריכה רכב עם ביצועים

 

רחמנא ליצלן , האקסנט עדיפה על 2 האופציות אשר הזכרת מעלה, האויאו אינה ראויה למאכל אדם עקב תוצאות מחפירות במבחני ריסוק !!

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מבין שני הרכבים היורו-סוויפט מומלצת, לא זכור לי שאמרתי שזה הרכב הכי טוב שכסף יכול לקנות אל תוציא לי סתם מילים מהפה יניב, גם לא אמרתי שהאוואו בזבזנית דלק גדולה אבל לעומת הסוויפט היא צורכת יותר.

 

וכמו שציינת מקודם, האוואו אולי עולה על הסוויפט בכמעט כל פרמטר חוץ מהפרמטר של החיסכון שהוא די חשוב פה לגברת.

 

רכב שאני באמת ממליץ עליו זה הפונטו ספייס שלדעתי תעשה את העבודה, מנוע 1250 סמ"ק 80 כ"ס 4 כוכבי בטיחות 1,165 ק"ג , ובתקציב תוכלי להשיג את הדגם המאובזר ממודל 05 (DYNAMIC 16V SPICE )

פורסם
האוואו (5 דל') שוקלת 1540 ק"ג ומצויידת במנוע 1400 סמ"ק המספק 94 כ"ס, לעומת זאת היורו סוויפט שוקלת רק 1310 ק"ג מצויידת במנוע 1300 סמ"ק המספק 85 כ"ס.

 

בגדול הסוויפט נראית לי יותר מתאימה מכיוון שלאמך לא אכפת ממנועים גדולים וביצועים, גם האוואו סובלת מדימוי רע בגלל שירות גרוע שניתן במוסכי umi ומחירי תיקונים וחלפים גבוה מהסוויפט, בקצרה זה רכב אמריקאי מול רכב יפני בחיסכון היפני מנצח בדרך כלל וכמובן שמנצח במקרה שלך.

 

על מה אתה (פאקינג) מדבר? נתוני המשקל שנתת פשוט לא נכונים, האוויאו לא סובלת מדימוי רע בגלל השירות והמחירים והיא בוודאי שלא רכב אמריקאי, אז נסה לא להגיב אם אתה לא מבין כלום.

 

באשר להתלבטות - סוויפט מדור קודם לא מומלצת בסכום הזה, נקודה. אוויאו לא מומלצת בלי קשר לכלום, נקודה (בטיחות איומה ונוראה).

 

בתקציב - פיאט פונטו, סקודה פאביה, דייהטסו סיריון דור נוכחי, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס (שתי האחרונות קשה למצוא ויקרות יותר). האמת? גם פולקסווגן פולו, סיטרואן C3, פיג'ו 206, אפילו יונדאי גטס.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
על מה אתה (פאקינג) מדבר? נתוני המשקל שנתת פשוט לא נכונים, האוויאו לא סובלת מדימוי רע בגלל השירות והמחירים והיא בוודאי שלא רכב אמריקאי, אז נסה לא להגיב אם אתה לא מבין כלום.

 

 

רוני

 

צודק סתם כתבתי מספרים במקלדת ומה שיצא זה מה שהגבתי:shock:

 

גם לא אמרתי שהאוואו הוא רכב אמריקאי אמרתי שהשברולט הוא אמריקאי אבל אני לא בטוח לגבי האוואו ספציפית, נסה לקרוא את ההודעה שלי שוב במידה ולא הבנת את הכוונות שלי.

 

בעיקרון מוסכי umi סובלים מדימוי רע, וכיוון שהאוואו מטופלת שם אז אחת כמה וכמה זה כולל אותה ב"דימוי הרע".

×
×
  • תוכן חדש...