Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מדריך] ביטול ציפצוף ההתראה על אי חגירת חגורות בטיחות ברכבים מתוצרת טויוטה


ofers
שימו לב! השרשור הזה בן 2246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במדריך זה מוסבר איך לבטל את ציפצוף ההתראה על אי חגירת חגורות בטיחות.



 

השימוש במדריך הוא על אחריותכם בלבד. אין לבוא אלי עם שום תלונות, בעיות או כל דבר אחר שיכול להטריד אותי.

 

 

קודם כל זה שאין ציפצוף זה לא אומר שלא צריך לחגור.

 

אני באופן אישי חוגר!

 

פשוט זה שחברות מוסיפות ציפצופים מרגיזים כדי לקבל עוד נקודות במבחני בטיחות זה לא אומר שאנחנו צרכים לסבול את זה.

 

 

אני ניסיתי בהצלחה את הדרך הזאת על טויוטה קורולה 2008.

 

לפי המדריכים שאני קראתי זה אמור לעבוד על רוב הרכבים מתוצרת טויוטה משנת 2000 ואולי אפילו ליפני.

 

אם הצלחתם על דגם\שנה אחרים אנא ציינו את זה כדי שאחרים יוכלו לדעת גם.

 

 

חשוב: ליקרוא את הכל ליפני שמתחילים!

 

אז ככה:

 

יש כפתור שבעזרתו אפשר לשנות את התצוגה בטפריט ה ODO/TRIP (זה עם הקילומטרז' שניתן לאפס) בקורולה 2008 זה הכפתור והתצוגה שבצד ימין. להלן אני יקראה לכפתור זה "הכפתור".

 

1) להכנס לאוטו :

 

2) ללחוץ על הברקס ולפתוח את הסוויצ' אבל לא להתניע (שלב אחד ליפני ההתנעה).

 

3)יש לוודאות שבטפריט ODO/TRIP מופיע ODO ולא הקילומטרז' בעזרת הכפתור.

 

4) אם נאלצתם לשנות את התצוגה בתפריט יש לכבות את הסוויצ' ולחזור לשלב 1 אם לא נאלצתם לשנות את התצוגה יש לעבור לשלב .5

 

5) לאחר שפותחים את הסוויצ' יש לילחוץ תוך 6 שניות (לצורך העניין מייד) על הכפתור למשך 15 שניות (10 אמור להספיק אבל ליתר ביטחון).

 

6) בלי לעזוב את הכפתור! יש לחגור את אחת מהחגורות (נגיד של הנהג).

 

7) אם הכל בוצע נכון בבתפריט ה ODO/TRIPניפתחת אפשרות בחירה עם האופציות "b-on" או "b-off".

 

8) מה שנישאר עכשיו זה לשנות את הערך מON לOFF ולכבות את הסוויצ'.

 

 

אני ביצעתי את הפעולה הזאת לשתי החגורות (נהג ונוסע) אבל חבר שניסה אמר שהוא עשה את זה רק על החגורה של הנהג וזה תפס על שתי החגורות.

 

בכל שלב ניתן לבצע את הפעולה זאת שוב ולחזיר את הציפצוף.

 

 

הקרדיט מגיע לGoogle.

 

אם אתם רוצים לחפש עוד מידע נקודת התחלה טובה היא " disable seat belt beeping".

 

 

זה המדריך המקורי שאני השתמשתי בוא:

 

Passenger side (this requires two people to initialize, according to step 4.)



1. Turn the ignition switch on (without starting car)

2. Press the ODO/TRIP switch until the odometer displays "ODO"

3. Turn the ignition switch off

4. Turn the ignition switch on while depressing the brake pedal (why this is different from Preskev's instructions, I don't know... it may not matter for the parameter switching)

5. Sit in the front passenger seat. Press ODO/TRIP switch immediately (within 6 seconds after turning the power switch ON) and hold it down for 10 seconds or more.

6. Continue holding the ODO/TRIP switch and fasten the front passenger's seat belt.

7. Check that the odometer displays either "b-on" or "b-off" (it will be "b-on")

8. Press the ODO/TRIP button to change the display to "b-off".

9. Turn the ignition switch off.

10. Turn the ignition switch on while depressing the brake pedal.

11. Check that no buzzer sounds when setting on the front passenger seat.

 

 

אם יש שגיאות כתיב קבלו את זה בהבנה אני דיסלקט.

בהצלחה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שמע B-TON

לדקה מהחניה ליציאה מהחניון, לחבר שאני מקפיץ הביתה והוא חייב להוריד את החגורה רגע ליפני, לתיק שאני מניח על המושב לידי ומפעיל את החיישן, לכלב שבא לו להסתובב באוטו ולהפעיל את החיישן, וכו.

ובשורה התחתונה אם אתה לארוצה לעשות את זה אל תעשה את זה. זאת בחירה שלך. אני רק חולק מידע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהבחור כתב - במיוחד לבעלי כלבים זה ממש נח.

אני יודע שכשאנחנו נוסעים במאזדה והכלבים על המושב זה ממש מחרפן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על מהאמר,

אבל, יש לי בעיה,

אין לי את "הכפתור",

יש לי קורולה מליסינג וכידוע הם ללא הפנל המקורי אלה עם רדיו ותא אחסון.

האם למישהו יש רעיון איך אפשר לעשות זאת בכל זאת?

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על מהאמר,

אבל, יש לי בעיה,

אין לי את "הכפתור",

יש לי קורולה מליסינג וכידוע הם ללא הפנל המקורי אלה עם רדיו ותא אחסון.

האם למישהו יש רעיון איך אפשר לעשות זאת בכל זאת?

 

לא הבנתי מה הקשר לרדיו. מדובר בכפתור בלוח השעונים עצמו, מאחורי ההגה, זה שמשמש לאיפוס הקילומטראז', את זה יש בכל קורולה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו קחו את הפתירון הכי טוב שיכול להיות.אם במקרה ראיתם איזה אוטו ישן או משהו כזה קחו מספריים תחתכו את החגורת בטיחות בדיוק בקטע שמכניסים את החגורה ותשימו באוטו שלכם שיהיה קבוע וככה גם אם ישבו יקומו שום דבר לא יצפצף.

ויש לי שאלה ככה על הדרך למה אני לא מצליח תגובה מהירה?הוא אומר לי אנא לחץ על האחד מהאייקונים.על מה אני צריך ללחוץ בדיוק?תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5 תוים

ללא שם.JPG

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חיפשתי פתרון קבוע לפוקוס אבל ישנו פיתרון לביטול הצפצוף בכל נסיעה

 

לאחר שהרכב מונע מחברים את החגורה למקום ומייד מוציאים,זה מבטל את הצפצוף עד לכיבוי הרכב ויש לבצע את הפעולה לכל כיסא בנפרד.

 

בכל מקרה קחו בחשבון שכל מיני טריקים של להכניס מחבר של חגורה ישנה באופן קבוע,לא מומלץ מסיבה פשוטה, החיישנים הללו נועדו למטרה מסויימת והיא קשורה גם להפעלת כריות האויר ולקדם מותחנים במקרה של תאונה.

 

ותחשבו על זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חיפשתי פתרון קבוע לפוקוס אבל ישנו פיתרון לביטול הצפצוף בכל נסיעה

 

לאחר שהרכב מונע מחברים את החגורה למקום ומייד מוציאים,זה מבטל את הצפצוף עד לכיבוי הרכב ויש לבצע את הפעולה לכל כיסא בנפרד.

 

בכל מקרה קחו בחשבון שכל מיני טריקים של להכניס מחבר של חגורה ישנה באופן קבוע,לא מומלץ מסיבה פשוטה, החיישנים הללו נועדו למטרה מסויימת והיא קשורה גם להפעלת כריות האויר ולקדם מותחנים במקרה של תאונה.

 

ותחשבו על זה

 

 

חבר אמר לי שבפוקוס כל הפעלה של איתות מבטלת את הצפצוף, עד ההתנעה הבאה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו קחו את הפתירון הכי טוב שיכול להיות.אם במקרה ראיתם איזה אוטו ישן או משהו כזה קחו מספריים תחתכו את החגורת בטיחות בדיוק בקטע שמכניסים את החגורה ותשימו באוטו שלכם שיהיה קבוע וככה גם אם ישבו יקומו שום דבר לא יצפצף.

ויש לי שאלה ככה על הדרך למה אני לא מצליח תגובה מהירה?הוא אומר לי אנא לחץ על האחד מהאייקונים.על מה אני צריך ללחוץ בדיוק?תודה

זה פתרון למי שלא מתכוון לחגור בכלל(לא מומלץ בכלל) ולמה בכלל שהחלק הזה יתאים לרכב שלך. אבל אם כבר אז יותר פשוט לחגור מאחורי הגב .

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...