Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לחברים בקשר לגלאי רדאר RX65PRO


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי היא זו אם שלחו לי מארהב את המכשיר הנל האם אני צריך לכייל אותו לאזורנו {אם כן איך}או הוא מתכוונן אוטומטי ?תודה לעוזרים.

פורסם

זה גלאי של חברת "בֶּל" הקנדית. אינו מצריך תכנות מורכב(יחסית)כמו ה"וולנטיין 1".

יש לנטרל את תדרי X ו K אם עדיין החברות מכיילות אליהם(לא פעילים בארץ) ואת KU שלא מופעל ע"י מתנ"א. הלייזר קבוע וה KA(מצלמות) מכוייל סטנדרטי לכל העולם.

 

גלאי טוב אבל לא יתן ביצועים כמו של ה"וולנטיין 1"(רחוק מזה!)

 

בחוברת הנילווית יש הסברים ידידותיים לתפעול.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

תודה למשיב .אבל יש לי בעיה אחרת הגלאי נשלח אליי ללא חוברת הפעלה איך אני מנטרל את מה שכתבת ?כי כרגע ליד כל תחנת דלק הוא מודיע לי KU.בגלל המצלמות שיש בתחנות הדלק.?תודה .

פורסם
תודה למשיב .אבל יש לי בעיה אחרת הגלאי נשלח אליי ללא חוברת הפעלה איך אני מנטרל את מה שכתבת ?כי כרגע ליד כל תחנת דלק הוא מודיע לי KU.בגלל המצלמות שיש בתחנות הדלק.?תודה .

 

 

גש לאתר של היצרנית. תוכל להוריד את חוברת הגלאי בקלות:

 

http://www.beltronics.com/manuals/rx65manual.pdf

 

בעמוד 13 תמצא את הוראות התכנות לתדרים השונים (מצד ימין למטה)

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

אכן כן.

 

תתחדש ותזהר.

 

אגב, המקום הכי טוב למיקום הגלאי הוא מתחת למגן השמש מצד ימין למעלה(ולא כנהוג אצל מי שלא מכירים את התחום באמצע למטה או מצד שמאל).

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

בסדרה של מבחנים והתרשמויות באתר של גיא ברלס(speedtraps), בשנים האחרונות, נקבע שזה המקום הטוב והאידיאלי ביותר לצורך גילוי מצלמות המולטנובה שפועלות על התדר הנמוך והבעייתי KA.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם
אכן כן.

 

תתחדש ותזהר.

 

אגב, המקום הכי טוב למיקום הגלאי הוא מתחת למגן השמש מצד ימין למעלה(ולא כנהוג אצל מי שלא מכירים את התחום באמצע למטה או מצד שמאל).

 

אני מבין למה זה יותר טוב למצלמות המהירות - אבל מה לגבי הלייזר?

 

לפי דעתי בשביל הלייזר צריך מיקום נמוך באמצע...

פורסם

בשביל התמודדות מציאותית עם לייזר מה שצריך זה ציוד נוסף מעבר לגלאי מקצועי, קרי משבש אקטיבי כמו הלייזר-פרו או הבליינדר(ועוד כמה טובים שיש בשוק). הגלאי לא עוזר ולטעמי אף גורם לסוג של שאננות בלתי מוצדקת.ב 99% מהמקרים הגלאי רק יאשר למחזיק בו(בצפצופים "חגיגיים") שאנשי משטרת התנועה מאותתים לו לרדת לשוליים לצורך רישום דו"ח על מהירות מופרזת.

 

מיקום הגלאי בצד ימין למעלה לא פוגע בקליטת תדר הלייזר/ממל"ז(904 ננומטר).

 

בקיצור, שווה להשקיע בשני המכשירים למי שאצה לו הדרך להגיע מהר(ליעדו או לביה"ח/קדישה וכיוצ"ב).

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

×
×
  • תוכן חדש...