Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"ברעיון הכללי, חיתוך של כ65HZ לרוב הוא דיי סטנדרטי ברוב המערכות כי זה התחום שבד"כ הוופרים הקדמיים מאבדים את עוצמתם ורוב הרכביםהם גם פחות או יותר באותו אורך."

 

סבבה ניר,

 

אז אולי אני אתן לו המלצה ספציפית אחרי שהוא כמובן טרח לציין את כל הנתונים שציינת ?

שאל שאלה סטנדרטית של איך לכוון, קיבל תשוובה סטנדרטית של איך לכוון- ואיך שהוא כנראה קלעתי לאיך שצריך לכוון את הסאב הזה, וגם להגדרה הכללית שלך, אז מה אתה בעצם רוצה?

 

עלתה שאלה איך לכוון, נתתי תשובה איך צריך לכוון לדעתי, לא לדעתך. ולא קבעתי שום דבר חד משמעית.

 

 

 

Cabasse

 

שלי יותר גדול לשאלתך:arrow:

 

 

עוד תלונות מענות ושאר ירקות?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שראגאמן ידידי הכל מובן, חחח

רק דבר אחד לא הבנתי...אתה אומר ששלך יותר גדול...

מה יותר גדול? תסביר את עצמך

 

נ.ב.

אני רואה שאהבת את מה שאמרתי קודם אם אימצת את זה לחתימתך... (-:

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

אני מפרגן תמיד יא חביבי!!! עשית לי את החתימה

 

עזוב לרגע מושגים וקשקושים והתנצחויות ואנשים ששומרים טינה מאשכולות על הרץ :wink::wink::wink:,

רד לאוטו תסובב את הסאב עם הכיוון לשמשה הקדמית תחתוך דרך ההד יוניט או הקרוס של המגבר את הסאב על 63 בסלופ של 24/18, אם הסאב נשמע לך מאחורה תהפוך את הפלוס והמינוס בטרמינל של הסאב שהמערכת כבוייה ותגיד שזה לא כיוון אחלה דרך האינטרנט.

 

הכי פשוט, הכי קל, הכי נכון, בלי לחפור על שטויות 4 דפים שבמילא בסופו של דבר זה יהיה הכיוון שימליצו לך. לא ככה?

למה לכתוב ב4 דפים מה שאפשר לכתוב במשפט

 

(עכשיו צריך לחכות שאיזה גאון דור יקפוץ ויגיד שלא צריך לכבות את המערכת, ועל זה נדבר 5 דפים)

 

ובקיצור,אולי במקום פרוצדורה נעבור למהות, קצת תכלס לא יזיק כאן

פורסם

בוצע, אבל היה חסר לי קצת משהו

בסוף כיוונתי את כל המערכת, התוצאה הסופית טובה בהרבה ממה שהיה

וסתם ליידע כללי, לדעתי, נכון לעכשיו כמו שהסאב מנגן לפני שהוא פתוח לגמריי..

הכי התאים לי הסאונד כששמתי 80HZ וסלופ 18

בכל אופן המון תודה, אחלה סאב

נקווה לאיזה שיפור באיכות ובעוצמה לאחר שהוא יפתח קצת (-:

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

הכי התאים לי הסאונד כששמתי 80HZ וסלופ 18

 

 

בקיצור, איש איש וטעמו.

אפשר להתווכח,להתנצח ולהתקשקש עם הנושא עד מחר- אם זה 4 עמודים או 5 עמודים זה באמת כבר לא משנה.

הרי זה הכי פשוט וקל לא? למה לחפור 4-5 עמודים בשביל להבין שאין אפשר לכוון סאב דרך המסך ואין פה משהו חד משמעי.

למה כלכך קשה להבין שאין פה בכלל מהות של כן נסיון או לא- זה שונה מרכב לרכב ובהתאם לשאר הרכיבים.

 

מוזר?

הרי דובר פה על 63HZ בסלופ של 18 או 24, רק להפוך את הפאזה והבאס ירקד על הדש בורד-- אז מה פתאום 80HZ ב18DB/סלופ?

כנראה שפותח השרשור פשוט אוהב את אופי הסאונד של הסאב בשונה מאנשים אחרים? יש לו טעם אישי משלו? לא יכול להיות..

under construction..

פורסם

האמן לי אבנר, הדבר האחרון שיעשה לי את השבוע זה הנושא הזה.

 

זה שאתה טוען שמה שכתבת בתוקף זה מצויין, אבל זה שהועלתה לכאן הערה שאין בה שום מקור אחר פרט לחידוד הנושא- אתה יכול לבחור לקבל אותה או לא לקבל אותה.

אבל אתה לא יכול להתעלם ממנה ,בטח ובטח שאין בה שום פנים אחרות למעט מתן תשובה לפותח השרשור.

אבל משום מה, אתה בוחר בדרך של מענה בציניות-תקיפות או התגוננות שהדרך הזאת ממש לא מובנת בהקשרה לנושא.

under construction..

פורסם

יודעים מה..? אתם מסקרנים אותי!

אני אעשה דו קרב בין ה 80HZ שלי סלופ 18

לבין ה 63 הרץ סלופ 18 ו 24 (פאזה הפוכה)

ואני אחזור עם תשובות (-:

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage


×
×
  • תוכן חדש...