Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי ,בבקשה, לשמוע דעתכם לגבי שני מידריינג'ים האלו.שניהם מנגנים מ200HZ לערך,ועד מעל 6KHZ.מה הנפח שהם דורשים?אופי סאונד? יצא למישהו לעשות השוואה ביניהם?

תודות

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

ההשוואה הנכונה תהיה בין ה- 3W2 מול ה- L3 (מדובר בהפרש מחירים 4:1 כאשר הלגטיה הוא הזול יותר - 200$)

שנייהם מנגנים כמעט את אותה תווך התדרים, השאלה עכשיו היא איך הם מנגנים בכלל.

ה- L4 בעל יכולת לנגן בין 100HZ עד 17,000HZ והוא כם הרבנ יותר גדול פיזית.. לא בר השוואה.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

ה3W2 הוא כ88 מ"מ - כ3.5 אינטש.

http://www.focal-audio.ru/files/719_0.pdf

 

הL4 הוא 118 מ"מ - 4.65 אינטש בקירוב

http://www.hybrid-audio.com/Legatia%20L4.pdf

הL3 הוא 93 מ"מ - 3.65 אינטש בקירוב

http://www.hybrid-audio.com/downloads/Hybrid%20Audio%20Legatia%20L3%20Users%20Manual.pdf

 

 

לי יש L4 מותקן בקיקפאנלים. אתה מוזמן למפגש ביום שבת לשמוע ולהתרשם.

לגבי הנפח, הL3 והL4 משתמשים בטכנולוגיית infinite baffle, על מנת להקל על הרכבתם במגוון התקנות - במגוון נפחים, ולכן הגמישות גבוהה מאד.

 

עוד על הטכנולוגיה תוכל לקרוא בסעיף Legatia L3 Enclosure Requirements שבPDF הנ"ל של הL3.

 

 

רק דבר חשוב לא ציינת. מה שאר רכיבי הסטאפ ובאיזו תצורה.

פורסם

שני הרכיבים האלו הם מעולים. מבחינת נתונים ה L4 יורד נמוך יותר ועולה גבוהה יותר שזה כמובן יתרון.

בסופו של דבר הבחירה צריכה להיות לפי איזה סגנון וצבע סאונד אתה יותר אוהב כי שניהם רכיבים מעולים.

אני אישית מעדיף את ההייבריד אודיו על האופי סאונד של הפוקל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
ה- L4 בעל יכולת לנגן בין 100HZ עד 17,000HZ והוא כם הרבנ יותר גדול פיזית.. לא בר השוואה.

 

ואיך חותכים דרייבר כזה? באמת נותנים לו לנגן מ100 עד 17K? אז לא נשארת עבודה למידוופרים ולטויטרים :?:.

 

shorlakk - איך הם חתוכים אצלך?

פורסם

מה שמנואל כתב זה הטווח של היכולת הפיזית. אבל למרות היכולות שלו, לעולם הוא ישולב עם וופר וטוויטר, כך שממילא לא נחתוך אותו כך. למרות שכבר שמעתי על תחרויות שחתכו אותו כך [ב100HZ], ובטח זה היה בסלופ רצחני וגבוה. מה שכן, 250-300HZ הוא מנגן ממש יפה - [בסלופ של 24DB, ליתר בטחון..]

 

אצלי יש כמה סטאפים [6] של כוונים שאני מחליף אותם, ובינהם, לסירוגין - עד שאחליט מה נשמע לי הכי טוב ובאילו סוגי מוסיקה.

 

החיתוכים למיד נעים למשל בין 450-3.2/3.6, 360-4.5/5.6, 280-6.3 ואפילו 250-8/10. בסלופים משתנים, חדשות לבקרים.

 

בכל מקרה, סטאפ כוונים אחד שמתאים למוסיקה נעימה ווקאלית, זמרות וכו' שאתה שומע כמו בנאדם, בדרך אל ומ-העבודה, לא זהה לסטאפ כוונים נוסף ואחר למוסיקה אלקטרונית/שחורה שאתה שומע בדרך אל ומ-מסיבות..

פורסם

אחלה,תודה.מה תווך המחירים של L4 ופוקל?

אפשר גם בפרטי,:wink:

תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

דפדפתי באתר של הייבריד,וראיתי שL4 או L3 למעשה לא מצריכים שום בניה מיחדת או תיבות נפח ויכולים לתפקד כמעט כמו דום מיד.האם הבנתי נכון?:roll:

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...