Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנן 2 בנות...

האחת אומרת לה שאין לה חשק לכלום.. אנהערף שכואבת לה הבטן.

אז השניה אומרת לה "אחותי , אקטיביה,אצלי זה עבד פצצה"...עכשיו מה הקטע? ברגע שהיא אומרת פצצה היא עושה תנועה עם היד מהבטן שלה לאזור המפשעה והחוצה... כאילו היא הייתה בשירותים והתילה... פצצה.

 

 

עוד מישהו שם לב?.. למען האמת זה מוריד לי את החשק לאכול אקטיביה.

 
 

 

 
 
פורסם

זה אמור לגדוש את הבטן ולתת ביצועים טובים יותר, בפועל זה לא נותן אפילו 0.1 באר אז לא שווה להשקיע בזה בכלל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לפי תחקיר כלבוטק היוגורט הזה לא מכיל אקטיבה כלל, ואפילו לא קסנטיה רגילה, אלה סתם אקסנטים וקורולות,

וכל מי שלקח סיבוב על היוגורט הזה יודע בדיוק מה הזוית גילגול שלו!

HFturbo

פורסם

כמה שטויות!

מודובר על אקטיביה RS

ידוע שעם צ'יפ סלמונלה מתקבלת גדישה מטורפת, שלא נדבר בכלל על רעשי הפריקה.. אוהו!

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
כמה שטויות!

מדובר על אקטיביה RS

ידוע שעם צ'יפ סלמונלה מתקבלת גדישה מטורפת, שלא נדבר בכלל על רעשי הפריקה.. אוהו!

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

פורסם

בכלל הפרסומות האלה מגעילות

"כל יום אחרי הארוחה אני מרגישה מה- זה נפיחות" לכי לשירותים ותוציאי את מה שיש לך יא מגעילה!! מה את מספרת לי את זה כאילו שזה מעניין אותי??

ועוד לא דיברתי על "בוקר טוב. הפטריה שלך חזרה" WTF?

טוב שאין פרסומת בסגנון- "בוא'נה אחי, מה זה כואב לי בת*ת" "אל תדאג! מרח פרוקטו-אמה, הכאב ייעלם וההרגשה פצצה!!!" (עם התנועה הסיבובית)

חיזקו ואימצו

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

למען האמת אם יכלתי להוציא מחוץ לחוק את הפרסומות של התחבושות ההיגייניות הייתי עושה את זה.

 

מה כנפיים?!! מה את מנסה לעוף איתן?!!!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

רק תהייה:

 

איזו תחבושת אישית יותר טובה בלספוג רד בול?

 

אני די נגעל מהפרסומות האלה אבל משתעשע מאוד.

מדהים איך אפשר לדבר על עצירות ועל שלשול בצורה כל כך גראפית, ועדיין לא לקבל ביקורת.

 

אבל אתם חייבים להודות שאיכות המשחק בפרסומת פשוט מרשימה!

אני ממש מאמין לה שהיה לה טמבורטקס ענק באותו בוקר!

פורסם

האמת היא שמצפיה חוזרת ונשנית בפרסומת ההיא של האקטיביה, הגיתי מלל חדש לשתי הדמויות:

א: "ווי אחותי, אני לא יודעת מה לעשות. יש לי תחושת נפיחות איומה בבטן".

ב: "אחותי! יש לי את הפתרון המושלם בשבילך! יוסוף אחד, והחיים יפים!" (ותו"כ נותנת הדגמה בלייב).

 

לא יודע מה איתכם, אותי זה היה משכנע הרבה יותר מאשר איזה יוגורט עם שם של רכב צ'כי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...