Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה מהבית, יש חיה כזאת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה שלי עובדת בתמיכה טכנית של בזק בינלאומי והם יכולים להחליט האם לעבוד מהבית או להגיע למוקד (האופציה קיימת רק לאנשים שעובדים מינימום 3 חודשים ובאישור המנהל משמרת). לפעמים כשיש הרבה ממתינות שולחים להם SMS ומבקשים מהם שיתחברו מהבית בשביל להפיג את הלחץ.

 

אני לא מבין, והמערכות מידע והתמיכה הארגוניות של בזק, איך בדיוק הם מקבלים גישה מהבית למערכות אלה?

לא מדובר במערכות שיש צורך להכנס אליהן רק ממכשבי עבודה שמחוברים לרשת מיוחדת?

נשמע לי קצת תמוהה ממש סתם ככה פתאום באמצע האיסיקיו להתחבר למערכת של בזק ולחבר קו טלפון ופתאום לענות לממתינים.

פורסם

לא מוזר בכלל.

 

לאבא שלי יש מערכת שאיתה הוא מתחבר בכל רגע נתון למשרד שלו בתל אביב, למרות שהוא גר באפריקה.

 

לאחי יש משרד בראש העין ובכרמיאל. המחשב שלו גם מתחבר למשרד מכל מקום בארץ.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

גם אני מידי פעם עובד מהבית .

תמיכה טכנית .

 

הטלפונייה עובדת על VOIP אני יכול להלביש את הטלפונייה אפילו על פלאפון שלי (Iphone)

הרי זה לא באמת קו בזק .

 

ואתה מקבל את השיחות על הבית .

אתה מתחבר לחיבור מאובטח ואז יש לך את הממשק בעבודה .

פורסם

יש חובת הגעה למוקד מדיי פעם או שאתה יכול לעבוד בקביעות מהבית?

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

חובת הגעה למוקד .

מה שהבנתי בבזק בנלאומי

 

אתה יכול להגיע פעם פעמיים וכל שאר השבוע מהבית .

תאחלס זה לא כל כך טוב .

אם אתה רוצה להתקדם בחברה .אתה צריך לבלוט ולא שלא יראו אותך .

או יכירו אותך .

×
×
  • תוכן חדש...