Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי משהו מתאים לי (כולם דיברו על נסיעות עם החבר'ה).

אני מחפש חוף שקט שאפשר לנסוע אליו בשישי הקרוב עם מישהי - שיהיה מבודד כמה שאפשר, בלי ערסיידה מיותרת, מתוחזק בצורה נורמאלית - ואם אפשר שיהיה ניתן להיכנס עם הרכב כמה שיותר קרוב למקום הישיבה על החוף (מתכננים לישון באוהל).

כמובן שמוכן לשלם על הכניסה עם הרכב.

אשמח להמלצות ממכם, ובמידה ואין אם תוכלו לציין מקומות אחרים באיזור הצפון שאפשר לנסוע אליהם ועונים על הדרישות שלי (אם תוכלו לציין גם כמה זמן נסיעה מת"א אותו מקום) זה יהיה נהדר.

תודה רבה לעוזרים!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אין אפשרות להגיע עד למים ללא רכב שטח, המפלס ירד והמים התרחקו מאוד מאזור החניות והכבישים.

 

אם אתה רוצה, יש את חוף חוקוק, אומנם מהמדשאות של האוהלים יש איזה 150 מטר עד לקו המים וזה לא מבודד בדיוק, אבל יש שם שירותים מקלחות וכל מה שצריך.

 

קח בחשבון שבשישי שבת כל החופים מלאים! אם אתה רוצה שקט יחסית, חמישי עד שישי בצהריים יהיה טוב, ואם אתה יכול באמצע שבוע אז עוד יותר טוב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

למה לפרנס את גנבי החופים?!

בין חוף קנה לבין חוף השיטים, יש מקום לא מוכרז(המשך של חוף השיטים).

מקום מבודד ויפה, ניתן להחנות את הרכב ממש קרוב לחוף.

הדבר החשוב אין את כל ההמולה של המתחמים הסגורים.

מקום מעולה לקמפינג.תעשו חיים.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

1. בחופים שהם חינם אין שירותי הצלה

2. אין בהם סוג של שירות כזה או אחר למקרה הצורך

3. לרוב החופים ללא תשלום גם נראים כאלה ולרוב הם גם לא שטח ישר אלא פשוט סלעים שאין סיכוי לשים שם אוהל.

 

לא כל החופים גנבים, יש כאלה שהם חוקיים ביותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

1.גם בחופים שאתה משלם בכניסה אין מצילים.

2.איזה שירות צריך בדיוק, קניית ארטיקים?

3.מנסיון אפשר להקים יופי של אוהל ובקלות, רק לחפש ולמצוא מקום טוב חינם אין כסף.

 

כל המתחמים הסגורים בלי יוצא מין הכלל גנבים, החופים שייכים למדינת ישראל, כלומר לי ולך.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...