Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

הבעיה שלי היא כזאת: כשהאוטו במצב עמידה ואני מכניס הילוך ראשון אני מרגיש בידית שהוא לא נכנס עד הסוף,

כשאני מתחיל לעזוב קלאץ ומחזיק את הידית אני מרגיש כאילו משהו דוחף את הידית (ההילוך יוצא) ואז אחרי מן מכה

הוא נכנס, במידה ואני לא מחזיק את הידית אז הוא יוצא לחצי ויש חריקות מישהו פעם נתקל בבעיה? אשמח לעזרה.

ואגב הגיר עבר שיפוץ, קלאץ' חדש וחריטה לגלגל תנופה ולשמש (כול זה בעצם התחיל לאחר השיפוץ)

פורסם

השיפוץ נעשה לפני שבוע וקצת בפ"ת. דיברתי עם הבנאדם והוא אמר שזה לא בעיה בגיר (בגיר הוחלף סנכרוןן של הילוך ראשון ושני).

העניין הוא שאין כיוונים לא בידית ולא בשטנגות אז הוא אמר לי שאני אסע 500 ק"מ ואולי זה יסתדר אם לא שאני יחזור אליו.

אבל מצד שני זה לא קורה כל הזמן אבל עדיין כואב לי כשה זה קורה, אז חשבתי אולי מישהו מכיר את הבעיה.

פורסם

אתה אומר שהוחלף הסנכרון הראשון בגיר , והבעיה מתרחשת כשאתה מכניס לראשון, אז כנראה משהו בשיפוץ לא תקין, או שצריך לכוון את הכבל קלאץ' ,

ובלי קשר תבדוק את כמות השמן גיר.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

כיוון בקבל קלאץ' אין, יש כיוון אוטומטי הבדוושת קלאץ'.

יש מצב שהסנכרון לא מתאים? או שיש מצב ובאמת אחרי 500 ק"מ זה יסתדר?

פורסם

לדעתי יש מצב שאחרי מס' ק"מ לא ידוע זה יסתדר.

נראה שהסנכרון שהורכב לא בדיוק מתאים, יש לחכות שהקצוות שלו ישתפשפו.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...