Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה דדרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב..

אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב.

הבנתי כי הפלטפורה זהה לטמפרה..

האם גם המנועים שייכים לפיאט?

 

האם יש הבדל משמעותי בין ה-1600 אל ה-1800?

בחיפוש ברשת אני רואה שכל המנועים עברו את ה200 אלף קילומטר

זה משהו שצריך לחשוש ממנו?

 

תודה..

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

יכול להיות שלאף אחד אין דעה בנושא

או בגלל שלא מדובר ברכב של 300 אלף שקלים

פשוט לא מעניין..?

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

אחלה אוטו. הייתה לנו אחת כזאת 1600 ידנית שנת 97 מכרנו אותה ב16 אלף עם 80 אלף ק"מ,לפני איזה שלוש שנים.

אוטו מפואר מבפנים רק הבד(זמש) של הכיסאות נוטה לההרס קצת מהר.

המזגן שלו חלש טיפה (יחסית לאמריקאית השנייה בבית).

מעבר לזה לא היו תיקונים מיוחדים, אוטו אמין , להכניס מפתח ולסוע.

פורסם

לא, פשוט מדובר ברכב יחסית נדיר, ולכן אין הרבה אנשים שיוכלו לתת חו"ד מנסיון.

אני ממליץ לך להתאזר בסבלנות ולחכות.

 

עריכה: הנה, הסבלנות משתלמת.

פורסם

אחלה אוטו שבעולם!

 

אחד מהרכבים שנותנים הכי הרבה תמורה לשקל בנוסף למחירון מגוחך.

רכב מאוד נוח,מפנק ומאובזר.

הייתה לי אחת כזאת (1600 8 שס') במשך שנה שהושבתה בתאונה קשה.

המנוע והמכלולים המכניים זהים לפיאט טמפרה , עקב כך מחיר האחזקה והחלפים נמוך.

המזגן מאוד חזק (מר פונטיאק , זה אותו מזגן שמותקן באמריקאיות רבות , אז כנראה שאצלך ספציפית הייתה בעיה במזגן)

 

חשוב מאוד לבדוק שהייתה הקפדה על נוזל קירור יעודי (פראפלו) ושהרכב לא סבל מהתחממות.

כמוכן שלא נעשו קומבינות במערכת חשמל.

 

לגבי 1600/1800 , הדדרה רכב יחסית כבד (1040 קילו ב1600) חיית רמזורים היא לא , אבל היא מאפשרת שיוט במהירויות גבוהות ללא בעיה.

 

במידה שתמצא אחת שמורה תיקח , גם אם זה 1600 ,

כמוכן אני חושב שהגיעו לארץ דדרות שנת 97 עם מנוע 16 שס' ו103 כ"ס.

 

הנה שרשור שהעלתי לפני מספר חודשים שיוכל לעזור לך

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=198508

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

תודה.

הרגת אותי מצחוק עם המדבקה של הרובוטריקים...

האם גם מנועי ה1800 באים מבית פיאט,

יש חשיבות למנוע אמין יותר,1800 או 1600?

 

שוב תודה..

פלויד

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

לא זכור לי מאיזה בית.

אבל הייתה לי 1800 שחורה יפיפיה, ידנית!

הרכב לא מהיר אבל נסבל.

1.6 אין לי מושג.

לשים לב למזגן ולכל התריסים החשמליים שהכל עובד כי זה קשה לתיקון.

והכיסאות אל תפחד אם תראה שפשופים בצדדים זה בכל הלנצ'יות ככה.

רכב מפואר ביותר במחיר מגוחך.

זה מה שזכור לי מלפני 4 שנים

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...