Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים, אני לא רושם בפורום הזה יותר מדי, בדרך כלל רק קורא..

 

בכל מקרה, יש לי בעייה קטנה.

 

ביום ראשון הקרוב אני הולך לקחת אוטו לבדיקה (פיאט קופה טורבו 96).

 

הבעלים של הרכב גר ברעננה, ומכיוון שלפרנסתו הוא עוסק בביטוח הנחתי שהוא דיי מקומבן

 

עם אי אילו מוסכים, לפחות באיזור שלו..

 

אז מה שרציתי מכם, אם תוכלו לעזור, זה לתת לי שם ומקום של מכון בדיקה כמה שיותר טוב,

 

מקצועי ואמין בהרצליה.. משהו בסגנון קמופיוטסט או משהו...

 

תודה מראש.

!! there's no such thing as too much power

פורסם
"נפלת" טוב... מכון הבדיקה המומלץ באזור למטרות קנייה הוא "מבדק" בהרצליה.

זהו מכון "קשוח" ומאוד קפדן.

מצטרף להמלצה.

ביצעתי שם כשלוש או ארבע בדיקות והם אכן אמינים אם כי מחמירים

(שלוש לשם קנייה ואחת למכירה).

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

והנה עצה שתחסוך לך 15%, פתח מעריב, בחלק של הלוח של סוף שבוע, יש שם קופון הנחה של 15% על הבדיקה.

 

תעדכן אותנו בתוצאות!

 

המכון אכן מומלץ. אני אפילו מכיר את הבדיקה שדניאל עשה שם למכירה :wink: .

 

אני בדקתי שם את הרכב הקודם שלי כאשר רכשתי אותו.

 

גיא.

פורסם

מצטרף להמלצות על מבדק הרצליה .

אני גם בדקתי את הרכב שם והם לא פסחו עם שום פרט ולא

הכי קטן.

מכון מצויין לקונה , לא הכי טוב למוכר...

 

 

בהצלחה.

פורסם
מכון מצויין לקונה , לא הכי טוב למוכר...

אם אתה מר ישראלי טיפוסי ("האוטו בונבון" והוא בעצם די מתפרק...) אז זה נכון.

בתור המוכר, הרכב שלי עבר בדיקה אצלם, יצא נקי (כמו שהוא היה)

ונמכר ב-20% מעל המחירון (המגוחך משהו).

הכל תלוי איזה מוכר אתה, חאפר. :mm_tongu:

MCS 2008

פורסם
מכון מצויין לקונה , לא הכי טוב למוכר...

אם אתה מר ישראלי טיפוסי ("האוטו בונבון" והוא בעצם די מתפרק...) אז זה נכון.

בתור המוכר, הרכב שלי עבר בדיקה אצלם, יצא נקי (כמו שהוא היה)

ונמכר ב-20% מעל המחירון (המגוחך משהו).

הכל תלוי איזה מוכר אתה, חאפר. :mm_tongu:

 

 

כן?

חבר שלי מכר שם אוטו עם שאסי ולא עלו על זה...

וזאת היתה חתיכת תאונה שנפתחו בה כריות אוויר.

כמובן שחבר שלי סיפר לקונה על הבעיה הזאת....

לסיכום :

אין שומדבר מושלם במכוני בדיקה.

מבדק הוא הרע במיעוטו.

 

אגב, כשקניתי את האוטו שלי, בנוסף לבדיקה, לקחתי אותו לפחח לבדיקת שלדה ופחחות ולמוסך של פולקסווגן לבדיקה כללית.

אבל אני מטורף, זה לא דוגמא :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • 10 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...