Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד כרגע בפני סגירת דיל מחכה לדקה ה90 מדובר בי ובעוד 4 חברים בני 23-22 השאלה היא כזאת העם המקום יהיה טוב בשבילנו מחפשים מסיבות בנות ולהתנתק

מישהו שהיה יכול המליץ על מקום מסויים

ומה העלות של דברים שם למה כול אחד זורק מחירים מפוצצים כמו שתי בירות 25 דולר בקבוק מים 15 דולר וכאלה

עם יש למישהו דיל לארגן לנו מה טוב

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

"עם" - הכוונה למשהו שעושים עם מישהו או עם משהו

לעומת זאת

"אם" - הכוונה ללשון בקשה (האם הגלידה טעימה? "אם למשהו יש דיל לארגן לנו")

על כל מקרה,

לגבי נאפה,

לרוב זה מקום לילדים לפני גיוס (זה מה שאנחנו עשינו לפני 3 שנים).

המקום לא יקר אם אתה יודע איפה לקנות (ליד המלון שלנו היה סופר שמכר שישיית מים גדולה ב-10 ש"ח)

בפאבים המחירים בערך כמו בארץ, קצת יותר זול (מדובר על לפני 3 שנים עלה 15 שקל חצי ליטר בירה אבל אל תתפוס אותי במילה לגבי היום).

בסך הכל מקום יפיפה עם המון אטרקציות טובות (אתם חייבים ללכת ל"קייפ קארגו" ועולם המים) ומומלץ מאד.

בברכה,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

היי, נכון ללפני שנה (ראש השנה 07):

המחירים כן יקרים, אפילו במתקן שטיפת רגליים ביציאה מן החוף, צריך לשים כסף, והם פשוט עושקים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני הייתי שם לפני חודש.

מקום מדהים,שלל נופים וצבעים,הרבה אנשים,יותר ישראלים ממקומיים.זה לא המקום להתנתק.

שישיית מים ליטר וחצי עולה 2.5 יורו.

 

אם תרצה לדעת עוד משהו,בכיף.

אבירן

×
×
  • תוכן חדש...