Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ביקרתי אצל צביקה מנתניה שבוע שעבר והוא עשה לי ניקוי ושיפוץ קרבורטור,כמו כן גם טיפל לי בצוק האוטומטי.

קודם כל חוץ מצריכת הדלק, הרכב מתנהג בהרבה יותר טוב, רעידות ורעשים שהיו לי בעבר כבר אינם והטורים כבר לא משתוללים לי בהתחלת הנסיעה.

התצרוכת דלק השתפרה בכ-2 ק"מ לליטר. עכשיו הרכב שלי בממוצע עושה 1 ל9 ק"מ.

יש עוד דברים שאני צריך לבדוק עכשיו כמו פילטרים סתומים אבל בסה"כ זה שיפור משמעותי.

פורסם

levi שלחתי לך בפרטי.

עוד משהו חשוב לציין שהניקוי והשיפוץ של הקרבורטור שיפרו פלאים את תגובת הרכב ובכך חל שיפור בצריכת הדלק.

הנסיעות שלי הם חציים בעיר וחציים בין עירוני, ובהתחשב שהרכב שלי אוטומט אז תצרוכת הדלק היא לא רע בכלל.

כל הכבוד צביקה..יישר כח!

פורסם

הייתה לי מכונית כזאת בעבר וגם היא הייתה אוכלת לא מעט משהו בסגנון של 1:8

נראה לי שזאת צריכת הדלק שלהם .

אפשר לנסות לשפר אבל מנסיון שלי זה תמיד חוזר למספרים האלה .

×
×
  • תוכן חדש...