Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר זמן מה מתבשלת לי מחשבה בראש, תעזרו לי לעשות קצת סדר בדברים

אני רוצה לקנות אוטו ולהתחיל "לשדרג"! אך השאלה הראשונה לפני שניכנס לאופי השדרוגים היא איזה אוטו לקנות? הקריטריונים לרכישה הם כאלה (פלוס מינוס):

!1)חייב להיות ידני

2)בנזין (צריכת דלק גדולה לא מהווה בעיה)

3)ביצועים טובים (תאוצה - מאוד חשוב)

4)ולשיקולים הקוסמטיים: גרסאות הצ'באק מעוררות אלרגיה אצלי! (כמה שיותר גדול יותר טוב!!!)האופציות עליהן חשבתי:

סיוויק (????!!!!) מה אתם אומרים?

אימפרזה (אבל לקחת אוטו כזה בתור פרוייקט נראה כבר קצת נדוש לא?)

לנסר (אוטו טוב ואפשר לעשות לו תוספות ממש נחמדות)

F לנטיס (מהמודלים הישנים והארוכים לא הקצרים חס וחלילה - אך אין פה הרבה מקום לדימיון)

***טיגרה (בתקציב שלי אוכל להשיג מנוע של 1.6 ואין לי מושג על אמינות האוטו או על ביצועים אבל בהחלט יש לה צורה עם הרבה פוטנציאל!!!)

 

בואו נגיד תקציב בסביבות ה20-40 אלף

קדימה תזרימו רעיונות-אשמח לקבל תגובות ו/או רעיונות חדשים

כן...אני בחורה... (עזבו סטיגמות)

 

העכבר שלי בתת היגוי!

פורסם
מחפשת המלצות לרכישת אוטו (+שיפורים)

למה את רותמת את הסוסים לפני העגלה?!

תקני משהו טוב (סדאן טובה במחיר כזה?!), תתרגלי אליו

ורק אז תחשבי על שיפור, לדעתי.

 

רוב הדברים שרשמת קולעים להגדרה של מכונית משפחתית קלאסית, ללא שאר רוח

ולאלו הגירסאות הידניות נדירות הרבה יותר.

ב.מ.וו. סדרה 3 מהדגמים הישנים (הערסים, לכאורה) יכולים להיות בחירה מדליקה,

אם מוצאים ידנית במצב טוב ואלו נדירות מ-א-ו-ד.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אני מחפשת עגלה לפי אופי הסוסים שלי! או יותר נכון עגלה שתשרת את הסוסים שלי

אוטו פרקטי יש לי (פולו 1.9 דיזל)

פשוט בא לי לקחת על עצמי פרוייקט כזה.... מבין? לא כדי לשרת פרקטיות אלא אינטרסים אחרים

כן...אני בחורה... (עזבו סטיגמות)

 

העכבר שלי בתת היגוי!

פורסם

אז הייתי הולך על לנצ'יה תמא טורבו 94 בערך, ידנית. אם תמצאי - תמלאי לוטו באותו היום, כזה מזל לא בא פעמיים.

 

אפשר גם אלפא 164 3000 סמק ידנית מודל 94, נדירות כנ"ל, אבל מטוס על הכביש.

 

 

או אאודי 80E מודל 94 2000 סמ"ק, זה אולי כן אפשר למצוא

 

 

אמרת שפרקטיות לא מעניינת אותך, אז לא תצטרכי להכין ג'ריקנים של דלק בבגאז'...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
e30_header.jpg

לקחת 316 (E30) שנמכרו כמו לחמניות ע"י רסקאר ב-88' ולהשתיל בה 6 צילינדר טורי...

:yum:

גם וגם: גם סדאן וגם ספורט.

ספורט-סדאן. :wink:

 

האם לדעתך נושא של החלפת גיר אוטו' בידני, הוא נושא כואב מבחינת הכיס? (או במילים אחרות מה חוץ מגיר צריך להחליף בהחלפה כזאת?)

 

הרמן

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני חושבת שהכל יכאב מבחינת הכיס!!!!

לקנות קיטים של שיפורים, להרכיב חצאיות ספויילרים לפצל אגזוז והכיהכי חשוב: מגדש טורבו

(נשמע בשמיים אבל זה לא משהוא שיקח יומיים-אני משקיעה מחשבה תחילה ומתכננת הכל לפני שיצא לפועל,לא ממהרת)

אז כמה עולה להחליף גיר?לא יודעת אם זה שווה

כן...אני בחורה... (עזבו סטיגמות)

 

העכבר שלי בתת היגוי!

פורסם

אני במקומך בתקציב הזה (40K) קונה את הלנציה שיש למכירה בפורום מכירה וקניה ות לא תצטרכי יותר שום שיפורים :twisted:

 

 

לאחר עריכה----------------------------------

 

 

מכיוון שאני במצב רוח טוב הנה לינק לאותה לנציה :twisted:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=24026

פורסם
לקנות קיטים של שיפורים, להרכיב חצאיות ספויילרים לפצל אגזוז והכיהכי חשוב: מגדש טורבו

(נשמע בשמיים אבל זה לא משהוא שיקח יומיים-אני משקיעה מחשבה תחילה ומתכננת הכל לפני שיצא לפועל,לא ממהרת)

R u 4 real ?

:shock:

MCS 2008

פורסם

בעניין ה M5 ...

היא לא נמצאת בכלל בתקציב .. אפילו ישנה ..

אחזקה בשמיים ..

 

שיפורים ! אין עוד מה לשפר ... ( חוץ משיפור רציני שעולה הון !!! הון !!! כמו איזה SUPERCHARGER -- שמתאים לבימרים יותר מטורבו עצבני ) .. וזה עולה הרבה מאוד כסף ...

 

זה עלול להיות אחלה של פרוייקט .. אבל התקציב גבוהה בהרבה ממה שרצית .. וגם הפורייקט יהיה מאוד יקר .. והבעיה העיקרית .. למצוא רכב כזה בארץ !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...