Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בימים הקרובים אני צריך להתקין מערכת בפיג'ו 206 שרכשתי

המערכת:

מגבר JBL GTO504

קומפוננט 5.25 (בשלב זה עוד לא ברור כ"כ איזה, אבל כנראה שזה יהיה JBL)

סאב 10 (גם כן לא כ"כ ברור איזה, אבל לא משהו שמפיק יותר מ150RMS, אני לא אוהב).

עכשיו לשאלות: באיזה עובי כבל כדאי להשתמש למתח ראשי ? 8G יספיק ? האם יש חשיבות לחברה שמייצרת את הכבל ?

לגבי RCA: לקומפוננט אני יודע שצריך משהו איכותי, האם לסאב מספיק RCA רגיל שמגיע בקיטים של ההתקנה, או שצריך משהו יותר טוב ?

איפה כדאי לי ללכת לקנות חיוט, באיזור חולון-ת"א-רחובות ?

ראיתי שיש ברשת סט התקנה עם חוטים 4G ב150 ש"ח, כדאי להזמין ?

 

כמו כן ראיתי שיש קיט איטום דיינמאט 2 דלתות ב315 ש"ח בחנות הניצוץ.

האם זה כדאי ? האם זה מספיק ל2 דלתות של 206 (האוטו 3 דלתות, שזה אומר דלתות יותר גדולות)

 

תודה, אור.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בקשר לחיווט 8G יספיק אבל עדיף שתסים 4G

בקשר לRCA אתה יכול להשתמש בRCA שבא בקיטים או שפשוט תיקנה קיט איכותי (RCA שזור,בשביל למנוע רעשי אלטרנטור)

ובקשר לקומפוננט אתה תיצתרך טבעות כי המידה ברכב היא 6.5.

HU:sony CDMX7815

PRONT:morel pulse 6.5.REAR:JBL GT5963

SUB:pioneer TSW307D2

AMP:audiobahn A4004T

פורסם

טוב, אני לא חייב טבעת כי החבר שמביא לי את הציוד נוסע רק בערב לחו"ל (ערב יום שלישי), אז יש לי זמן למדוד את זה בבוקר, תודה על הסבת תשומת הלב, ורוני תודה גם לך על ה"פ אני אדבר איתך כבר יותר מאוחר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...