Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כן התחדשתי או יותר נכון שידרגתי את המערכת הישנה שלי

המערכת הקודמת הייתה:

rockford p4004

infinity kappa 65.7

infinity KAPPA box

pioneer deh8600

 

ואחרי שהקומפוננטים של אינפינטי נשרפו ובנוסף תירוץ מעולה היה זה שקניתי מכונית חדשה (סיאט איביזה קופרה)

החלטתי לשדרג טיפה את המערכת.

 

אלמנטים שהשארתי:

pioneer DEH 8600

סאב: INFINITY kappa box

 

אלמנטים חדשים:

קומפוננט: FOCAL k2p KPS

מגבר 4 ערוצים: infinity 7541

מגבר מונובלוק: rockford 600.1db

רמקולים 6X9: אינפינטי.

 

את ההתקנה ואת רכישת הקומפוננט ביצעתי אצל יחיאל (חבר פורום) שעובד ב 4X4 בעפולה שאני יכול לתת עליו רק שבחים. באמת בן אדם שלא רק יודע את העבודה אלא רואים שגם אכפת לו ממנה והוא אוהב אותה. ובאמת שהצליח להוציא מהמערכת הזאת הרבה יותר ממפה שציפתי.

 

הנה קצת תמונות

 

http://www.fastup.co.il/images/272170_520997.jpg

http://www.fastup.co.il/images/66172_23676.jpg

http://www.fastup.co.il/images/816120_463357.jpg

http://www.fastup.co.il/images/969631_850000.jpg

http://www.fastup.co.il/images/207227_359079.jpg

http://www.fastup.co.il/images/982229_421352.jpg

http://www.fastup.co.il/images/661246_594381.jpg

http://www.fastup.co.il/images/197010_695812.jpg

http://www.fastup.co.il/images/753299_559427.jpg

http://www.fastup.co.il/images/777086_635659.jpg

http://www.fastup.co.il/images/862527_818866.jpg

פורסם

כרגיל עבודה של יחיאל נראית מעולה ואני בטוח שגם נשמעת לא םחות ממעולה.

תתחדש ידידי!

פורסם

כרגיל עבודה מזעזעת זה מה שיש לי להגיד

 

 

 

 

 

סתם זה בצחוק :-)

מגברים שקועים חיווט טוב עבודה נקייה ומסודרת העיקר שאתה מבסוט

יש תותחים ויש אקדחים {יחיאל אתה תותח עם כדורים:-P}

יחיאל מה אתה בחופש מהפורום מה קרה נעלמת

תתחדש

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
איך עושים מגברים שקועים? (את הבנייה וכ'?)

 

התקנה יפה ומסודרת, תתחדש.

 

בעזרת פלטה כפולה. פלטה אחת ישרה ופלטה אחת עם חורים בגודל של המגבר. עם קוביות עץ או משהו אחר שומרים על מרחק וקיבעון של הפלטה העליונה

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

תתחדש נראה מצויין.

וידוע שיחיאל מתחיל עבודה הוא מסיים אותה על הצד הטוב ביותר!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

יצא יפה- תתחדש ותהנה :wink:

 

כבר יצא לי ליראות מקרוב כמה עבודה של ה- 4X4, וגם הפעם הם לא איכזבו אותי הכל נקי וטוב

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

×
×
  • תוכן חדש...