Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

יש לי משהו מוזר מאד במזגן של הקופרה שזה עד כדי כך מוזר שאני אפילו לא יודע אם להגדיר את זה כבעיה או לא...

האוטו חדש, פחות מחודש על הכביש והבעיה במזגן היא כזאת,

את המזגן מפעילים ע"י העלאת העוצמה בחוגת האוורור ואז בחוגה של המעלות קובעים כמה קר זה יהיה.

יש לחצן שנקרא ECON שזה אמור להפעיל את המזגן עצמו, אחרת זה סתם אוורור.

ויש עוד 3 לחצנים עם תרשים של אדם יושב ועל כל כפתור יש חץ שמופנה לאיזור אחר.

יעני לקבוע מאיפה יצא האוורור, לראש לחזה או מהרגליים.

עכשיו, רק אתמול הבנתי שכאשר אני לוחץ על ECON וכתוב לי ECON על התצוגה של המזגן אז בעצם המזגן

לא עובד וזה סתם אוורור!!! כנ"ל לגבי הכפתורים עם החצים, ברגע שאני לוחץ לדוגמא על הכפתור עם החץ לכיוון הראש,

אז בעצם האוויר יוצא מכל השאר חוץ מהראש!!! בגדול כאילו כל דבר שאני לוחץ עליו קורה ההיפך מזה...

כאילו משהו שם במחשב של המזגן מוגדר אשכרה הפוך!

 

אין לי מושג אם זה רק אצלי או שזה משהו ידוע או שזה נקרא בעיה...

אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם זה ולהגיד לי מה לעזאזל הולך שם...

 

תודה מראש.

פורסם

ECON זה איוורור.

 

כל עוד לא מופיע ECON - זה אומר שהמזגן עובד.

 

כך היה גם אצלי (איביזה 1.6 חדשה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ומה העניין הזה עם החצים וכיווני האוויר ?

גם זה די הפוך...

 

נשמע לא תקין.

 

בעיה כזאת לא הייתה לי.

 

את האמת? כיף לחזור למזגן רגיל, בלי כל השטויות האלה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עידן, בבקרת אקלים מכנית אין צג דיגיטלי ובבקרת אקלים דיגיטלית יש צג דיגיטלי. זהו (פחות או יותר).

 

מה שכן, הבקרת אקלים של Vag יעילה מאוד :-)

אבל אני עדיין לא מוצא הבדל בינה לבין הבקרת אקלים המכנית - מבחינת קירור ועוצמה. Sorry.

 

אני יכול להגיד לך שחד וחלק - המזגן בפביה (בקרת אקלים מכנית) מקרר בדיוק אותו הדבר כמו באיביזה (עם הבקרת אקלים הדיגיטלית).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפני שאני פונה למוסך מורשה בתוקף האחריות אני רק רוצה לוודא עם החבר'ה פה שזו באמת בעיה ולא סתם משהו שלא הבנתי נכון כמו הקטע עם לחצן ה- ECON...

×
×
  • תוכן חדש...