Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יותר כח= יותר גז= יותר דלק = יותר חיוך=פחות כסף בבנק...

עידן

 

***כאן לא נהוג לרשום "חחחחחחחח" .יאשה ***

אבל לפחות ישיר, אמרו לי הצ'יפ אפסלוט פה למעלה של a&e או משהו כזה מאיפה אני משיג אותו?.

גם אמרו לי משהו על צ'יפ מקורי של הרכב ,מה זה אומר ומאיפה אני משיג גם אותו?!

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ציפ' של אפסולוט (לא כמו הוודקה כן!?) ניתן לרכוש בסדנא העונה לשם E&A .

ציפ' מקורי של הרכב?! זה לא אומר כלום,זה המפות שיש כרגע במחשב הרכב.

Got To love It

פורסם
תלוי ברכב במקרה לגבי תצרוכת הדלק.

בהאצות הרכב ישתה יותר דלק אך ישנם ציפ'ים אשר מתוכנים שבהילוך הסופי הסל"ד יהיה יותר נמוך ולכן יכול להיות מצב של "חיסכון בדלק",עצה ממני? עזוב,הוספת הספק=עליה בתצרוכת דלק נקודה!

כל אחד מבין הדברים שאמרו לך כאן יוכלו לעזור לך,אם הרכב לא הרבה זמן אצלך למד אותו טיפה יותר ולאחר מכן חשוב מה אתה רוצה לשנות.

 

ציפ' יעשה בינתיים את העבודה טוב מאוד ואתה תרגיש שינוי רציני בכוח!

 

בן.

 

מצטרף לשאלה, צ'יפ משנה את יחס העברה בגיר? :roll:

איך בדיוק הוא משנה את הסל"ד של ההילוך החמישי?

פורסם

לדעתי, בהנחה והרכב במצב תקין מכאנית, רכוש לך סט צמיגים איכותי בתור התחלה.

תוכל כך לנצל את הכח של הרכב ביעילות יותר. אחרי הכל, בסופו של דבר, הכח מגיע אל האספלט דרך הצמיגים.

אולי כך תוכל להגיע להחלטה טובה יותר, ואולי אפילו לחסוך לך כמה שקלים.

!AWDSOME

פורסם
לדעתי, בהנחה והרכב במצב תקין מכאנית, רכוש לך סט צמיגים איכותי בתור התחלה.

תוכל כך לנצל את הכח של הרכב ביעילות יותר. אחרי הכל, בסופו של דבר, הכח מגיע אל האספלט דרך הצמיגים.

אולי כך תוכל להגיע להחלטה טובה יותר, ואולי אפילו לחסוך לך כמה שקלים.

 

סט צמיגים אכותי?!

ניראה לי שההוצאה הזאת תיהיה יקרה פי 2 או 3

מצ'יפ אינלט ועוד איזה מחזיק מפתחות נחמד.

 

שמעתי על דבר כזה פילטר טוויסטר מה זה ואיך זה פועל, והאם הוא יותר טוב מפילטר פתוח רגיל?!

פורסם

S.Drive יעלו לך בסביבות 3000 ש"ח - והשיפור באחיזה הוא לא פחות ממשמעותי (לעומת הפירלי P ZERO המקוריים, שהשנים והק"מ לא עושים עימם חסד) :-)

 

פנה אל Tamir FR - הוא ביצע את ההחלפה הנ"ל ויכול להעיד עד כמה השינוי מורגש ומשמעותי.

 

בהצלחה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • ספונסר פורום
פורסם
אוקי לעניינינו!

הרכב אצלי כבר קרוב ל4 חודשים, בלי להשתחצן או משהו כזה אני חושב שאני שולט בו די מצויין. אז אתה חושב

מתמרן איתו אחלה , דיי קלטתי את הגבול שלו ומתי אפשר לימשוך אותו עוד טיפה.

אני סומך על עצמי ועל אופן הנהיגה שלי אז מבחינה הזאת אני מאוד רגוע זו בדיוק הבעיה

 

הקטע שבידיוק כמו שאמרו לי הכוח ברכב הוא כמו סם ברגע שיש לך מימנו הכול אחלה וסבבה

אבל מתישהו אתה תיצטרך יותר כי מה שיש לך כבר לא מספיק.

 

אז חשבתי איך אני הופך את המשפט הזה למעשי=הולך לגמילה ]

 

שלום ידידי הצעיר.

הבעיה מתחילה בזה שאתה "חושב" שאתה נוהג מצויין,גם אני חשבתי.. והיום כבר לא,ואני אחרי כמה קורסי נהיגה מתקדמת,אבל התובנה הזו פגעה בי לאחר הקורס הראשון,רק אז תבין כמה לא ידעת באמת לנהוג,וחשבת שאתה יודע.

 

עצה חמה שלי,תעשה קורס נהיגה מתקדמת, בכלל,בחיים הדבר היחיד שהולך איתך לכל מקום,זה הידע שרכשת לך.

בברכה,אורן

פורסם

פילטר טויסטר= פילטר פטרייה = אותה הגברת בשינוי אדרת.... - מה שכן, אפשר להחליף את הספוג הכלוא בין השכבות ולהפסיק לשטוף את הפילטרים במכונת הכביסה...:-)

...CASKA for life

פורסם

אם נסיוני כאן לימד אותי משהוא על לזהות את המשתמשים מאחורי המקלדת אז אני מנחש שיש לך את האיביזה 4 חודשים (את זה בעצם אני לא מנחש, אתה אמרת את זה) ושרשיון רכב אין לך הרבה יותר זמן מזה.

 

בין אם אני צודק ובין אם לא, לא לומדים מגבלות של FR ב 4 חודשים (בטח לא מישהוא עם נסיון נהיגה של שנה שנתיים על בכביש) והאוטו הזה יכול לצחוק על היכולות שלך גם עכשיו וגם עוד 3-4 קורסים של נהיגה מתקדמת.

 

לאור כל האמור ובניגוד מוחלט לכל מה שעדר בעלי האיביזות עושה אני ממליץ לעת עתה להשאיר את הרכב מקורי כמו שהוא וללכת לכמה קורסים לנהיגה מתקדמת.

 

דרך אגב, ראיתי שאתה מתעלם לחלוטין מהעניין ששיפורים פוגעים באחריות של הרכב, זה לא מתריד אותך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מצטרף לשאלה, צ'יפ משנה את יחס העברה בגיר? :roll:

איך בדיוק הוא משנה את הסל"ד של ההילוך החמישי?

 

הצ'יפ לא ישנה את יחסי העברה,זה דבר נתון, מה שכן הוא יכול לעשות זה לשנות מפות דלק ובהתאם לכך בנקודת זמן מסויימת להזרים פחות דלק,כמובן על חשבון ביצועים,ובכך להביא לחסכון.

 

אצלי ברכב הותקן צ'יפ שהזרים יותר דלק בלחיצה,ובסרק נתן תערובת ענייה יחסית כדי לשמור על חסכוניות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

דרך אגב, ראיתי שאתה מתעלם לחלוטין מהעניין ששיפורים פוגעים באחריות של הרכב, זה לא מתריד אותך?

 

כי גם ככה האחריות על הרכב מהחברה הולך להגמר!!

או שאתה מדבר על אחריות של הביטוח רכב שאני עשיתי!?, ואז זה מאוד יטריד אותי .

פשוט לא ניראה לי שהבנתי את הרעיון של הפגיעה,אם זה בביטוח או באחריות היצרן?


×
×
  • תוכן חדש...