Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט איביזה בסיסית מאוד ללא כול שיפור נוסף.

אני לא מבין גדול בדברים האלה ואני ממש רוצה לשפר את הרכב, הבעיה שלי היא

שאני אל יודע מאיפה להתחיל

הייתי שמח לקבל תשובה על מה לשים מה הוא עושה וכמה זה יעלה לי.

 

שאלה נוסופת היא ששמעתי ששיפורים לא תמיד משפרים את הרכב.

אבל מהמילה "שיפור" מישתמע בידיוק ההפך לא?!

 

תודה ושבוע טוב

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכוונה לשיפורים שלא משפרים את הרכב היא לדוגמא: עץ ריח, מדבקות NO FEAR, לד זוהר בתוך האגזוז, טסות מסתובבות.

 

דברים שלא משפרים את ההתנהגות הכללית של הרכב ורק קוסמטיים. מקווה שהבנת את הרעיון.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
יש לי סיאט איביזה בסיסית מאוד ללא כול שיפור נוסף.

 

שאלה נוסופת היא ששמעתי ששיפורים לא תמיד משפרים את הרכב.

אבל מהמילה "שיפור" מישתמע בידיוק ההפך לא?!

 

 

הכוונה שלי בלא תמיד משפרים היא למעשה ההפך שהם הורסים את הרכב ופה מתחיל ליווצר

בעיות, אז בעצם יש לי ממה להזהר בדברים שאני מתקין ברכב או שזה פשוט עקב עבודה חאפרית נוצרות הבעיות!?

פורסם
חבר,קודם כל תקציב.

זה יכול להתחיל במאות שקלים ויכול להגמר ב...בעצם זה יכול לא להגמר:lol:.

 

אין לי בעיה עם התקציב כמובן שלא להשתולל ...אבל בסופו של דבר אני ישיג את הכסף.

עבודה או בכי קל לאבא=]

 

פשוט תגידו לי מה למה וכמה אני כבר יעשה את השיקולים תודה:-D

פורסם

צעד ראשון זה צ'יפ, אם יש עודף אז צנרת/אינטרקולר או שניהם ביחד...:-)

 

אבל בעצם הצעד הכי הכי ראשון זה יישור קו,לבדוק שכל הצינורות וואקום לא קרועים,פורק טוב,פלאגים מתאימים וכו' וכו'...

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

אתה חייב להגיד לנו מה התקציב המשוער שלך, 1K או 30K?

אנחנו לא יכולים לנחש, אז לפחות תיתן לנו הפרש מסויים.

בהצלחה :)

פורסם

אממממ אני מעריך שעד 5k כרגע!.

הבקשה שלי היא לא רק מה לשים .

אלה גם מה זה עושה כמה זה יעלה איזה חברה מומלצת וכמה זה יעלה לי פחות או יותר

 

"הצעד הכי הכי ראשון זה יישור קו,לבדוק שכל הצינורות וואקום לא קרועים,פורק טוב,פלאגים מתאימים וכו' וכו'..." , איפה אני בודק את כול הדברים

האלה?

פורסם

לאט לאט.

 

אתה לא יודע מאיפה להתחיל? תתחיל ממה שמפריע לך.

 

כמה זמן הרכב אצלך? הצעד הראשון הוא ללמוד את האוטו.

תגלה מה מפריע לך ומה היית רוצה לשפר.

לדוגמא - אולי תגלה שיש לך מספיק כוח ואתה צריך לשפר התנהגות?

 

אח"כ, תוכנית עבודה (חלקים, תקציב, לוח זמנים) - ובהצלחה.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

כבעל FR- צ'יפ ייתן לך שיפור מאוד מורגש (גם בתצרוכת הדלק), יעלה לך בסביבות 2.5K- אני למשל שמתי צ'יפ של אפסולוט אצל E&A. פילטר פתוח יעלה לך עד 500 ש"ח ואינלט מסילקון קצת כאלף. השיפורים הנ"ל ייתנו לך עוד כ 40-50 כ"ס ברוטו.

לאחר מכן לפני שיפור של כח נוסף התמקד באחיזה (בעיה קשה של הרכב) סט של בולמים קפיצים או קוולאוברים של חברה ממוצעת יעלה לך בין 3.5K ל6K אבל זה שווה את זה.

ללא שום קשר הייתי ממליץ לך להכיר טוב טוב את הרכב שלך, ממליץ על קורס נהיגה מתקדמת.

זכור כי שיפורים יכולים להסיר את אחריות היצרן מהרכב...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אוקי לעניינינו!

הרכב אצלי כבר קרוב ל4 חודשים, בלי להשתחצן או משהו כזה אני חושב שאני שולט בו די מצויין.

מתמרן איתו אחלה , דיי קלטתי את הגבול שלו ומתי אפשר לימשוך אותו עוד טיפה.

אני סומך על עצמי ועל אופן הנהיגה שלי אז מבחינה הזאת אני מאוד רגוע

 

הקטע שבידיוק כמו שאמרו לי הכוח ברכב הוא כמו סם ברגע שיש לך מימנו הכול אחלה וסבבה

אבל מתישהו אתה תיצטרך יותר כי מה שיש לך כבר לא מספיק.

 

אז חשבתי איך אני הופך את המשפט הזה למעשי=]

פורסם

תלוי ברכב במקרה לגבי תצרוכת הדלק.

בהאצות הרכב ישתה יותר דלק אך ישנם ציפ'ים אשר מתוכנים שבהילוך הסופי הסל"ד יהיה יותר נמוך ולכן יכול להיות מצב של "חיסכון בדלק",עצה ממני? עזוב,הוספת הספק=עליה בתצרוכת דלק נקודה!

כל אחד מבין הדברים שאמרו לך כאן יוכלו לעזור לך,אם הרכב לא הרבה זמן אצלך למד אותו טיפה יותר ולאחר מכן חשוב מה אתה רוצה לשנות.

 

ציפ' יעשה בינתיים את העבודה טוב מאוד ואתה תרגיש שינוי רציני בכוח!

 

בן.

Got To love It

פורסם

יותר כח= יותר גז= יותר דלק = יותר חיוך=פחות כסף בבנק...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מעניין....

 

איך צ'יפ יכול לשנות את הסל"ד בהילוך ה 5 ?

 

הצ'יפ מגיע עם גלגל שיניים אחר לגיר ? (במקסימום הצ'יפ יכול לת לטורבו להיכנס מאוחר יותר בהילוך החמישי וכך להפחית את הכח, הזמינות וגם את צריכת הדלק)

...CASKA for life


×
×
  • תוכן חדש...