Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פקק מים עם קצף או גושים בפיג'ו 206 1600 ידני


rubin80
שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים אני בהיסטריה, לפני יומיים עשיתי טיפול ענק במורשה פיג'ו-סיטרואן בנתניה שכלל: טיימינג,30,000, תיקון נזילת שמן בדיפרנציאל, סתימת נזילת מים(קורוזיה), תושבת מנוע תחתונה ועוד מיני צרות. סה"כ הרכב כרגע נוסע מצויין..אבל היום רציתי לבדוק שמן ומים, סתם התחשק לי, השמן היה בסדר גמור, אבל איך שאני פותח את הפקק של המים גיליתי שעל הפקק הפנימי יש מעין גושים מוקצפים וששמתי על היד ומיששתי זה היה קצת שומני. אני מאוד מקווה שאין מעבר של שמן למים, כי אני יודע שזה המחלה של פיג'ו, העניין שבמוסך שאלתי בפירוש אם יש את הבעיה הזו ונאמר לי שלא!!! גם בבדיקת הקנייה (לפני שבוע), לא נאמר לי דבר על כך.

האם יכול להיות שנוזל הקירור המיוחד של פיג'ו יוצר ריאקציה שכזו ?? והיכן אני יכול לבדוק את הנושא בצורה אובייקטיבית, כיוון שאם אגש למוסך בו עברתי טיפול, אני מניח כי ינסו לתרץ כך או אחרת.

 

בבקשה, כל דעה מקצועית תהייה מבורכת, אני ממש מודאג מהעניין "(

:-P

 

hasta la victoria- siempre

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה להחליף את הנוזל קירור ולראות האם התופעה חוזרת.

אם כן -אין לך מזל והלך האטם ראש מנוע והשמן עובר למים.

אם לא - יש לך מזל וזה רק נוזל קירור שהתפגר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי תודה על התגובה המהירה, אבל כחלק מהטיפול הגדול הוחלפו גם הנוזל קירור (לפחות לטענת המוסך ומה שכתוב בפירוט החשבון) אז אתה אומר שצריך להחליף עוד פעם??! ואיך אני אדע אם באמת הוחלף נוזל קירור (זה היה רק אתמול).

שמעו, זה אמנם מוסך מורשה ויש להם הרבה להפסיד אבל אני ממש לא יודע אם הם עשו מה שכתבו שעשו.

 

למישהו יש רעיון איך להתמודד עם המצב?

:-P

 

hasta la victoria- siempre

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה שנים טובות היה לי פיג'ו 306 שנת 2000 גיר רגיל

 

והיה לי גם קצף חום כזה לאחר 3 שטיפות הקצף חזר ... נעשה ראש מנוע (הייתה חדירת גזים לנוזל קירור )

 

המנוע לא היה מתחמם אבל המאוורר עבד שעות נוספות עד שתיקנו את הראש

 

הראש מנוע נעשה על חשבון המגרש שהרכב נקנה ממנו כי זה התגלה שבוע אחרי הקניה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם החליפו אז צריך לעשות בדיקות לחץ ,לחץ הפוך ,קומפרסיה ואז להחליט האם לעשות ראש או לא.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שבבדיקה לפני קניה עושים בדיקת קומפרסיה, ואם היו מגלים משהו אפילו הקטן ביותר היו מייד מציינים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שבבדיקה לפני קניה עושים בדיקת קומפרסיה, ואם היו מגלים משהו אפילו הקטן ביותר היו מייד מציינים.

 

זאת הבעיה בבדיקות קניה,

הם לא עושים בדיקת קומפרסיה,

 

הם עושים בדיקה השוואתית

 

ועל בדיקת נפילת לחץ, אתה יכול רק לחלום..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח עורך-דין ותתבע אותם כי הם לא אמרו לך שיש בעיה בראש.

אתה משלם להם כדי שיבדקו ,לא?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים מתוצאה של לחות יש אידוי יש מים למכסה של המילוי שמן.ואז רואים טחינה לבנה ,רק במכסה.זה נורמלי לחלוטין!

תנקה את המכסה ותעקוב מדי פעם. אגב יש סימנים במים או בשמן?

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה ידועה בפיגו כנראה הלך נפרץ אטם ראש, ואפילו שאין סימפטומים כמו התחממות או שמן במים ולהפך, כך זה מתחיל.

מקווה שאני טועה, אך לא נראה לי.

תבדוק אם יש נזילת שמן חיצונית בצד שמאל של המנוע, בצד של רצועת הטיימנג, אם יש- לא טוב.

אם אין - כנראה אני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

+1

 

מצטרף לדבריו של גל1 זה התחיל אצלי בסימנים של שמן (לא רציני) במיכל עיבוי וסימני נזילה ליד רצועת הטיימינג ובכל זאת החלטתי לרדת לאילת ובדימונה האוטו התחיל להתחמם (205 שנת 99) והלך הראש...

 

כך שמתוך ניסיון אישי אל תשחק בזה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להתרגש יותר מידיי. יש איבוד של מים? איבוד של שמן?

 

יתכן שהחלפת נוזל הקירור לנוזל מסוג אחר או רענונו גרמה לג'יפה במערכת הקירור להתחיל להסתחרר במערכת. גש למוסך בו טיפלת שיעיפו מבט ויגידו את דעתם. אם גובה המפלסים לא משתנה כדאי לשטוף את המערכת, למלא נוזל קירור מחדש ולהמשיך לעקוב.

 

ישנן מספר בדיקות שיכולות להקל בזיהוי פריצת אטם ראש, כל אחת מתאימה למקרה אחר ולא ניתן לפסוק סופית שאטם הראש תקין לפי אחת מהן. כל זאת במידה ולא רואים בבירור פריצה חמורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח לטעות.

יש לי שני חברים עם רכב כמו שלך (206 שנת 2002), שניהם מטפלים ברכב במוסך מורשה פיג'ו, כל אחד בעירו(נתניה וחדרה)

שניהם החליפו אטם ראש מוקדם מהצפוי (70K פחות או יותר) מסתבר שזו בעיה מוכרת.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...