Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אפשר למכור יונאדי H100 הטרנזיט/טנדר איך שתקראו לו.

אני מנסה למכור כבר חודש ואני לא מצליח , המחירון 32K הרכב שנת 1998. אנשים מבקשים עליו 10K.

זה קצת הזוי , אני יודע שכך הם נמכרים אבל לא עד כדי כך .

איך אפשר לשכנע אנשים שיקנו מעל 18K או 20K

פורסם
איך אפשר לשכנע אנשים שיקנו מעל 18K או 20K

 

פשוט מאוד, על תגיד להם שזה מודל 1998, תגיד שזה מודל 2000

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
פשוט מאוד, על תגיד להם שזה מודל 1998, תגיד שזה מודל 2000

לא מסכים עם זה. אני חושב שקונה צריך לבוא לקנות בדיוק רכב שהוא מצפה לקנות. עד כמה לא נעים לגלות ברגע שהלך יום עבודה עשית טיול בכל הארץ שרימו אותך. מבקש לא להמליץ על שיטות כאלה.

 

לחליפין, אני מציע לפרסם בלוחות רכב הגדולים באינטרנט עם תמונות ולרשום מחיר. אנשים לא יודעים בד"כ מחירון - אבל שקלים דווקא כן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם אני מבין נכון, יש מתעניינים, אבל לא מספיק רציניים.

מכאן אתה צריך מזל וסבלנות. בסופו של דבר אתה לא צריך 100 קונים אלא רק 1 שיתן לך את המחיר שאתה מבקש.

 

בהצלחה :-D

פורסם
אני מצטער שהטעתי אותך לחשוב שאני הייתי רציני :wink:

 

 

נראה שפותח השירשור גם היה מאמין שיתנו לו מעל מחירון ,

 

טנדרים ומסחריות נימכרות 50 אחוז מתחת למחירון

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

השאלה היא איך מחירון שנותן לרכב 300% ממחירו בשוק נחשב עדיין למחירון רציני , והוא היחיד שקביל על חברות ביטוח ובתי משפט...

פשוט קשה להאמין, הכבוד שמקבל המחירון הבלתי-מקצועי הזה משגע אותי.

פורסם
פשוט מאוד, על תגיד להם שזה מודל 1998, תגיד שזה מודל 2000

איך אפשר להציע דבר כזה? אפילו לא בצחוק. מנהלים תמחקו את ההודעה הזו.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
השאלה היא איך מחירון שנותן לרכב 300% ממחירו בשוק נחשב עדיין למחירון רציני , והוא היחיד שקביל על חברות ביטוח ובתי משפט...

פשוט קשה להאמין, הכבוד שמקבל המחירון הבלתי-מקצועי הזה משגע אותי.

הבעייה היא לא מחירון, אלא אופי שימוש ברכב. רכב ששוחטים לו את הצורה, ברור שיימכר בחצי ממחיר מחירון ואפילו בפחות, לאו דווקא כי זה רכב מסחרי.

אני למשל לא מתיחס למחירונים - זה פשוט לא מעניין אותי (לכן גם לא מתקשר לאנשים שרושמים מחיר מחירון).

 

רכב צריך להמכר לפי המצב שלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
רכב צריך להמכר לפי המצב שלו.

 

טוב, אז כאשר אתה בא לראות את הרכב ומוכן לשלם עליו X כסף אתה לא מפחד שהמחיר האמיתי של הרכב הזה הוא 10.000 ש''ח פחות? השיטה שלך באמת עובדת כאשר אתה מציע על כל רכב שהוא גרושים.

 

שם השוואה בוא נגיד שיש לי טויוטה קאמרי ממשלתית לשעבר, רכב בובה, מנוע חדש, גיר חדש! כמה אתה מוכן לשלם? על פי ההצעה שלך הרשיונות וההיסטוריה בכלל לא מענינת אותך ולא משחקת תפקיד, רק המצב הנתון לרגע זה מענין אותך. זה לא משקף את המחיר הריאלי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לא אמרתי שאני מציע על הרכב גרושים. לצורך מיקוח במחיר, יש מכוני בדיקה שעושים עבודה מעולה.

זה הגיוני שבעל הרכב יוריד את סכום יישור קו הדרוש מהמחיר. יש מוכרים שמציעים מראש במחיר נמוך, תוך כדי שקלול הסכום שיהיה צריך להשקיע ביישור קו, אחרים מורידים בזמן מיקוח ויש כאלה שרוצים מעל מחירון ולא אכפת להם כלום.

 

מחירון יכול לשמש כרפרנס בלבד מסכום שאפשר לעלות או להוריד. אני לא רואה סיבה, למה בתור קונה אני צריך לדעת מחיר מחירון. מה שמעניין אותי זה מחיר שוק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני לא רואה סיבה, למה בתור קונה אני צריך לדעת מחיר מחירון.

 

תזכיר לי למכור לך מכוניות!

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מה אתה מחפש לקנות לאחר שתמכור ?

אולי תמצא הצעות החלפה מענינות !!

בהצלחה

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

לא זה רכב שהיה אמור לשדך לחברה אבל בסוף נדחה ,ונקנה רכב חדש ברלינגו 2008 .

והמנהל שלי הפיל עלי את העניין של המכירה.

 

אני יודע שהוא נמכר 50 אחוז מתחת למחירות אפילו אני קניתי אותו ב- 70% מתחת למחירון.

 

המצב של הרכב פשוט מצויין. אבל אני מעוניין למכור אותו מעל 50%. כי ה- 20% כבר רווח שלי וכל אחוז יותר גם שלי .:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...