Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקבל דעות מכם לגבי אירוע שקרה לי ....

 

עצרו אותי נוסע באזור עירוני בהרצליה על מהירות של 88 קמ"ש

באזור עירוני שהמהירות המותרת היא 50

לא רשמו ממני כלום רק לקחו לי את הרישיון ובדקו במחשב .

 

אין לי שום עבר שלילי בנהיגה

חוץ מאיזה 2-3 דוחות חניה .. שיש לכולם כמובן

אמרו לי חג שמח ולילה טוב סע הביתה

שאלו אותי מה שטתית. וכמובן לא הייתי תחת השפעת אלכוהול.

האם יש סיכוי שישלחו לי זימון או משהו בדואר

מה נסגר בקטע הזה

 

שאלתי מה קורה , השוטר אמר זה זימון לבית משפט ומיד אחרי זה אמר סע בזהירות לילה טוב

 

אני ישמח לדעת מכם מה אתם חושבים.

פורסם

הוא כנראה רשם את כל הפרטים, ויישלח לך זימון להימ"ש. אבל הסיכוי שזה יקרה בלי דו"ח שהשוטר נתן לך, ובו מתוארת העבירה שעשית, קלוש מאוד.

פורסם

לפי מה שאני מבין איך השוטר יודע שאתה נסעתה 88 ולא 50 יש לו מכשיר ממל''ז?

לא חושב שיש לו כי הו היה מראה לך או תפס תך עם B3 ?הדבורה ?

 

דבר שני עם זה לילה כנראה הם מחפשים שיכורים ככה זה בלילה כול עוד לא רשם לך כלום ולא נתן לך כלום אז לא ישלחו

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

פורסם

אם המהירות לא נמדדה עם מכשיר כלשהו ,אין להם מה לזמן אותך למשפט.

במידה וכן זו עברה חמורה (38 מעל המותר) על כל המשתמע מכך...

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

אז אתם אומרים כל עוד הוא לא רשם לי משהו במקום, הכל בסדר ?

 

תפסו אותי עם אגדח מהירות וראיתי את המספר 88 באגדח

מה העונש שאפשר לקבל בבית משפט ?

פורסם

אם תפסו אותך עם אקדח יש סיכוי טוב שאכלתה אותה.

ובכל מקרה נראה לי מוזר ששחררו אותך בלי דו"ח רשום...

לגבי חומרת העונש זה תלוי בהרבה גורמים ,תריץ חיפוש בפורום,יש המון מידע.

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

×
×
  • תוכן חדש...