Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לטסט לאוטו..עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכשלתי טסט היום (על שטויות) ומחר אני יוצא לטיול וחוזר בסוף השבוע

עד אז יגמר לי התוקף של הטסט, יש בעיה עם זה שאני יסע בלי טסט רק למכון הרישוי?

פורסם

רק אם אתה מוכן לקחת את הסיכון שתתפס על ידי שוטר, או חלילה תתרחש תאונה בדרך למקום.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נכשלתי טסט היום (על שטויות) ומחר אני יוצא לטיול וחוזר בסוף השבוע

עד אז יגמר לי התוקף של הטסט, יש בעיה עם זה שאני יסע בלי טסט רק למכון הרישוי?

 

אם למשל הרשיון שלך בתוקף עד ה31 לאפריל, ועשיתי היום את הטסט, פשוט תיסע בלי כל הטפסים של המכון מבדק, כיאלו לא עשית שם טסט ולא נכשלת,

אבל אם בעיקרון כבר עבר התאריך של הטסט ועכשית טסט וקיבלת הערכה, אז אסור לך להסתובב עם הרכב, רק למוסך ולמכון רישוי.

אבל בכל מקרה, אם זאת בעיה בטיחותית ולא תיקנת אותה, אז אני ממש לא ממליץ לך לנסוע גם כמו שאמרתי לך,

על מה נכשלת בדיוק ?

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם
אם למשל הרשיון שלך בתוקף עד ה31 לאפריל, ועשיתי היום את הטסט, פשוט תיסע בלי כל הטפסים של המכון מבדק, כיאלו לא עשית שם טסט ולא נכשלת,

אבל אם בעיקרון כבר עבר התאריך של הטסט ועכשית טסט וקיבלת הערכה, אז אסור לך להסתובב עם הרכב, רק למוסך ולמכון רישוי.

אבל בכל מקרה, אם זאת בעיה בטיחותית ולא תיקנת אותה, אז אני ממש לא ממליץ לך לנסוע גם כמו שאמרתי לך,

על מה נכשלת בדיוק ?

נכשלתי על שטויות

יש לי דייהטסו אפלאוז שנת 93

נכשלתי על לוחיות רישוי לא תקינות

יענו כבר הצהוב נשרף וזה לא מחזיר אור

והמנורות של הפנסים חלשות (הפנסי רוחק)

פורסם

אני ממש לא מבין.

נכשלתה על שטויות,תתקן,כי זה שטויות לא?!

למה לא ביקשתה הארכה?

זה פעם ראשונה שלך בטסט?

אם עבר תאריך,פשוט ,אל תסע ,אתה מסכן אחרים,אמנם אלו מספרים ,

אבל לך תוכיח לאחר תאונה לביטוח.......

לא חבל?

למה לא תיקנתה במקום,תמיד מסדרים בכל מכון יש עמדה כזו.

לא מבין!

:?::roll:.

גש עם המספרים ביד ועם רישיונות הרכב ועשה מספר... לרכב כמובן..

כמו כן עם הנורות.

פורסם
אני ממש לא מבין.

נכשלתה על שטויות,תתקן,כי זה שטויות לא?!

למה לא ביקשתה הארכה?

זה פעם ראשונה שלך בטסט?

אם עבר תאריך,פשוט ,אל תסע ,אתה מסכן אחרים,אמנם אלו מספרים ,

אבל לך תוכיח לאחר תאונה לביטוח.......

לא חבל?

למה לא תיקנתה במקום,תמיד מסדרים בכל מכון יש עמדה כזו.

לא מבין!

:?::roll:.

גש עם המספרים ביד ועם רישיונות הרכב ועשה מספר... לרכב כמובן..

כמו כן עם הנורות.

אחרי זה אמרו לי שיכלתי לסדר את זה במקום

זה טסט ראשון שלי ולא ידעתי כלום

טוב תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...