Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה תיאורתית אבל מסקרנת, טמפ' עבודה ממוצעת של מנוע היא 80-100 מעלות.

 

הם איי פעם שמעתם על שיפור קירור למנוע ( לא שהמנוע שלי מתחמם), אבל אני מדבר על הורדת טמפ' העבודה של מנוע מנגיד 90 מעלות ל 75-70, מה יהיו התוצאות?

 

 

תודה.

פורסם

התוצאות יהיו צריכת דלק גבוהה יותר והרגרשה פחות נמרצת של המנוע (אובדן כוח)

 

המנוע עובד הכי טוב בטמפרטורת העבודה שלו, ברוב המכוניות 90 מעלות, אין טעם לגעת בזה, ככה תוכנן המנוע וככה הכי טוב לו לעבוד.

פורסם
יש יוניט חום שניתן להחליף אותה ליותר נמוכה.

רז...

 

ניתן גם להוריד את הטמפרטורה לאפס מעלות, מבלי לפגוע בביצועי המנוע, תצרוכת הדלק, וזיהום האוויר, לשם כך

יש לנתק את הקונקטור המחובר ליוניט חום מנוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יש יוניט חום שניתן להחליף אותה ליותר נמוכה.

רז...

 

אם הסיוויק 95 השחורה והרעה של פותח השרשור היתה שומעת את העצות שלך, היא היתה מאוד מתעצבנת.

 

הפעולה הנ"ל יותר מזיקה למנוע מאשר מועילה.

 

צביקה- אתה גדול!

פורסם
ניתן גם להוריד את הטמפרטורה לאפס מעלות, מבלי לפגוע בביצועי המנוע, תצרוכת הדלק, וזיהום האוויר, לשם כך

יש לנתק את הקונקטור המחובר ליוניט חום מנוע.

בברכה

צביקה

 

:lol:

פורסם
אם הסיוויק 95 השחורה והרעה של פותח השרשור היתה שומעת את העצות שלך, היא היתה מאוד מתעצבנת.

 

הפעולה הנ"ל יותר מזיקה למנוע מאשר מועילה.

 

צביקה- אתה גדול!

 

תודה על התשובות.

לא דיברתי כמובן על הורדה דרסית של חום המנוע, שאלתי מה יהיו התוצאות של פעולה כזאת, לטובה ולרעה, מסתבר שיש רק לרעה, קראתי והחכמתי.

 

אגב, לא הבנתי מה פשר העניין בלצטט את החתימה שלי.

פורסם

דוקא טמפרטורת העבודה האידיאלית במנוע בוכנתי היא סביב ה 130 מעלות, רק שרוב רובם של המנועים שיגיע לטמפרטורה הזו גם יגיעו מהר מאוד לחריטה ולהחלפת שלל חלקים פנימיים במנוע.

אגב, רוב מנועי קירור אויר/שמן של פורש עובדים ב 130~ מעלות עם טמפרטורת שמן שמגיעה גם ל 180

מנועי מרוץ (ראלי/פורמולה/דראג ומה שביניהם) עובדים רוב הזמן המרוץ על 115 מעלות

 

אז יצרני רכב מקפידים שמנועיהם יהיו על טמפרטורת עבודה גבוהה עד לסף יכולתם של רוב המנועים להישאר בחייהם באמינות שהיא 90~ מעלות כי תכלס אם רוצים אפשר לשנות את מערכת הקירור שתוריד את המנוע ב 10~ מעלות רוב הזמן אבל זה לא אידיאלי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חברה'לך , מאיפה צצים הרעיונות של הבחורים הצעירים !? , אין בעיית חימום אז למה להוריד טמפ' עבודת מנוע !?

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
חברה'לך , מאיפה צצים הרעיונות של הבחורים הצעירים !? , אין בעיית חימום אז למה להוריד טמפ' עבודת מנוע !?

 

ברזילי, לצעירים אין בעיות פרנסה, אישה, ילדים, מילואים, תשלומי ארנונה. מס הכנסה, ביטוח לאומי, משכנתא...

לכן הם צריכים משהו לקלקל, כדי שאבא יהיה לו מה לגהץ.

אין התגובה מתייחסת לפותח השרשור או לחבר פורום עינינית, אך הוא כן מציחס לצעירים, שכמו שנאמר, העולם שייך לצעירים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...