Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אז ככה נתחיל מזה שאתמול קניתי סט קומפוננט ורציתי לחבר אותם בעצמי.

חיברתי את הרמקול השמאלי מקדימה למגבר וכשהדלקתי את הרדיו לבדוק אם עובד,

אז המגבר נכנס למצב פרוטקשיין ולא עבד.

היום בבוקר פירקתי את אותו הרמקול וניתקתי את החוט מהמגבר וחיברתי רק את הסאב והמגבר עובד אבל עדיין דולקת נורת הפרוטקשיין.

מה לעזעזאל זה יכול להיות???

יש לציין שאחרי זה פירקתי מהמגבר הכל מלבד החוטים של החשמל והאנטנה ועדיין דולקת הנורה!

חייב עזרה דחופה...:-(

תודה לעונים!

פורסם

קודם כל ציין אל איזה מגבר מדובר

אחרי זה הכוונה בכבל האנטה לחיבור רימוט אולי?

ועכשיו, אם המגבר נדלק בפרוטקשיין כאשר שום אלמנט לא מחובר עליו אז יש תקלה במגבר ואני מציע לך לגשת ולבדוק את זה במעבדה או אם קיימת אחריות להשתמש בה.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

המגבר הוא V15, עם 4 יציאות.

והנורית פרוטקשיין נדלקת גם כשלא מחובר למגבר כלום מלבד הפלוס מינוס והאנטנה.

העניין המוזר הוא שהמגבר עובד ומשמיע בזמן שהנורית דולקת, ומתי שמריצים את השיר ברדיו אז שומעים מין רעש הרצה כזה חלש.. רעש מתח כזה

פורסם

אתה בטוח שזאת נורית פרוטקשיין? אולי זה סתם לד שדולק בזמן הפעלה.

ולגבי הרעש אני בטוח שאתה יודע מה לעשות כאן בפורם והרמז הוא "ח_ _ _ _"

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טעות שלי חבר'ה! :?

המגבר עובד והוא לא בפרוטקשיין.. נורת הפרוטקשיין דולקת באור ירוק מה שאומר שהמגבר תקין.

אם היה אור אדום הייתה בעיה..

אבל בלי קשר לזה.. מתי שחיברתי את הקומפוננט ליציאת ה-RCA הקדמית ב HU אז כל הרמקולים ברכב מפיקים צליל של מתח ושומעים את זה בבירור כשמורידים את הווליום ל- 0. גם כשאני מנתק לגמרי את הקומפוננט מהמגבר אז יש את הרעשים האלו.

וכשאני מחבר את ה RCA ליציאה האחורית אז אין שום רעש והכל עובד מצוין!

מהי הבעיה לדעתכם אנשים...? :-(

×
×
  • תוכן חדש...