Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי החלקים הכל מסודר.

יש לנו פיאט משנת 92 שנקנתה מהחברה ואיתנו עד היום (16 שנה היא איתנו)

והיא מטופלת אך ורק במוסך מורסה של פיאט בב"ש.

דיברנו עם המכונאי שלנו והוא אמר שאין לו בעיה לטפל ברכב מסוג כזה, שהוא מכיר היטב וכו וכו.

בכל מקרה, נגיד ונעזוב את החלקים המחירים של התחזוק וכו, איך הרכב מבחינה מכנית?

מה הכוח שהוא יכול להפגין? מה הכח סוס שיש לו? תודה רבה מראש.

פורסם

יש לי אחת כזו כשנה.

רכב מעולה הרבה יותר טוב מסקסו דיזל הקודמת.

מרווח, נוסע טוב, ונוסע יחסית די חזק.

חלפים יקרים? מנוע קומפלט לפני כחודשיים עלה לי 3500 ש"ח.

לשם השוואה משאבת שמן בגודל שפורפרת באלפא שלי עלה מחיר זהה.

אז ככה שיקרים ממש הם לא.

מה שכן העבודה היא יקרה כי הגישה היא די מינימלית לכל מיני חלקים שונים.

כל השאר זול ביטוחים וטסט...

פורסם

דורשים עליו 15 אלף ש"ח.

 

מה יהיה יותר זריז? פג'ו שנת 92 מנוע 1400 עם פילטר אוויר פתוח או הפיאט הנ"ל?

סתם לצורך השוואה, מכל הרכבים המיושנים שנהגתי בהם עד היום, הפג'ו הייתה ממש טיל לעומת האחרות (פג'יו 309 1600 1989, פיאט טמפרה 1400 1992, מאזדה 323F מנוע 1600 1992 ועוד כמה.)

פורסם

הבנתי.

ראיתי הרבה ביקורות טובות על הרכב הנ"ל.

התקציב שלנו הוא בערך 20K, ואנחנו מתלבטים:

1. פיאט פונטו, במחיר כזה אפשר למצוא אחת במצב מעולה.

2. פיאט פונטו ספייס, במחיר כזה יהיה קשה מאוד למצוא רכב במצב טוב. אבל יהיה אפשרי לשקם אותו עם הזמן.

3. פיאט פונטו טורבו דיזל, במחיר הזה אין שום בעיה להביא אחת כזו במצב טוב ואף מצויין.

 

השימוש לרכב יהיה נסיעה יומית קבועה של 50K, מידי פעם נסיעה עירונית, ומידי פעם נסיעות של 100K ביום.

פורסם
האם הרכב חזק יחסית? סוחב? ואם יש מידע לגבי כוח סוס זה יהיה עוד יותר טוב. :)

מדובר בפיאט פונטו טורבו דיזל מנוע 1700 שנת 2000 ידנית.

 

מנתונים של פרוספקט שנת 2000

נפח: 1698

הספק על סל"ד: 69/4500

מומנט על סלד: 13.7/2500

0 ל-100: 14.8

מהירות מירבית: 163

דלק בינעירוני (ליטר ל-100 ק"מ): 4.9

דלק עירוני (ליטר ל-100 ק"מ): 8.4

דלק משולב (ליטר ל-100 ק"מ): 6.2

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני יכול להגיד לך מנסיון שהאוטו עושה את העבודה שלו יש הגה כוח וחלונות חשמל.במידה ולא מפריע לך הרעש של הדיזל תקנה אותו רק המחיר לא משהו כבר ראיתי כאלה למכירה גם ב12000 שח

חלקים למנוע אין להשיג משומש כי יש מעט מכוניות מהדגם הדיזל. אני מכרתי את האוטו רק אחרי שהיא הלכה לי טוטלוס.

תבדוק את הטורבו . משאבת ואקום עלתה לי 1000 שח אחרי שהיא הרסה לי את הבוסטר

פורסם

תבדוק שזה לא רכב של צבא לשעבר ואם כן אז לא לפסול אלא לבדוק טוב טוב

יש לך אפשרות להוריד עוד במחיר במקרה הזה

 

בהצלחה

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

ככל שידוע לי בצבא בזמנו היו פונטו בנזין עם מנוע 75כ"ס...

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...