Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום אייל.מצטרף למברכים ותומך בכל פעולה שאמורה לשמר רכב היסטורי.לעניות דעתי הבסיס למיזם זה הוא מבנה לרכבים וגוף שיתפעל את המוזיאון.יכול שכדאי להרחיב זאת למכוניות "תוצרת הארץ" ולרתום משרד ממשלתי[תחבורה או תיירות...]יחד עם הערייה המקומית לנושא.בהצלחה.

 

תודה על הברכות והעצות.

 

הרשות המקומית כבר בתמונה. אני לוקח בשני ידיים עצתך לגיוס משרד ממשלתי לקידום המוזיאון.

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי תנסה לשתף את חברה "נצבא" ברעיון שלך, אולי הם יסכימו להקצות מקום למוזיאון, בשטח ההיסטורי הזה.

 

איך אומרים : תנסה, מקסימום תצליח

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
אולי תנסה לשתף את חברה "נצבא" ברעיון שלך, אולי הם יסכימו להקצות מקום למוזיאון, בשטח ההיסטורי הזה.

 

איך אומרים : תנסה, מקסימום תצליח

 

 

בהמשך תתבצע פנייה לנצבא.

כעת אני עובד בשת"פ עם הרשות על הקמת המוזיאון במתחם "חליפי" עד שיבשילו התנאים למעבר לבית המקורי.

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם
בהמשך תתבצע פנייה לנצבא.

כעת אני עובד בשת"פ עם הרשות על הקמת המוזיאון במתחם "חליפי" עד שיבשילו התנאים למעבר לבית המקורי.

 

 

הניסיון שלי ושל כל חברי אגד עם חברת ניצבא הוא רע ומר!

זאת חברה כלכלית ומה שמעניין אותם זה רק כסף אז אני לא הייתי בונה עליהם!!

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

חברים יקרים שבת שלום

 

היום נפגשתי עם עוזר ראש העיר טירת כרמל במתחם אותו תתרום הרשות לצורך הקמת מוזיאון סוסיתא.

 

המתחם נמצא בתחום בית ספר לא פעיל. (רצ"ב תמונות)

 

אולם הספורט ישמש כמוזיאון בעוד השטחים הנרחבים של בית הספר יוכלו לשמש את חברי המועדון כבית חם לפגישות השבועיות.

 

במקביל, תתבצע בימים הקרובים פניה לנציג "נצבא" במתחם לבדיקת אפשרות הקמת הפרוייקט בשטח מפעל סוסיתא.

 

ואחרון חביב, טירת כרמל תשמח לאחר את חברי מועדון החמש בכלל ואת אספני הסוסיתות בפרט בעדלאידע המסורתית שתתקיים השנה בתאריך 19/03 יום ד' ב 16:00 ובכך להוות ירית פתיחה לפרוייקט המוזיאון.

 

ניתן יהיה ליצור מסלול שיתחיל במתחם מפעל סוסיתא, יחלוף על פני צופי העדלאידע ויסתיים במתחם המוצע ע"י העיריה.

 

אשמח לקבל תגובות, הערות והצעות נוספות לגבי הרעיון בכלל והעדליאידע בפורים בפרט.

 

שבת שלום

 

אייל לרנר

HPIM1779.jpg

HPIM1780.jpg

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם

המתחם נמצא בתחום בית ספר לא פעיל. (רצ"ב תמונות)

 

אולם הספורט ישמש כמוזיאון בעוד השטחים הנרחבים של בית הספר יוכלו לשמש את חברי המועדון כבית חם לפגישות השבועיות.

 

מזל טוב! מתי אתה מקבל את המפתח למוזיאון? מעניין איך נראה המקום מבפנים.

עלה בראשי מחשבה די מצחיקה ויכולה להיות רווחית, יש בעלי רכב שאין להם מקום לשמור את רכבם כאשר הוא בשיפוץ וכשהוא במצב תצוגה. אפשר לבנות תצוגה של מכוניות בשלבי בניה שונים. וכמובן שזה יעלה להם כסף על מנת שיקבלו את קורת הגג שלך.

ועוד פעם מזל"ט.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
מזל טוב! מתי אתה מקבל את המפתח למוזיאון? מעניין איך נראה המקום מבפנים.

עלה בראשי מחשבה די מצחיקה ויכולה להיות רווחית, יש בעלי רכב שאין להם מקום לשמור את רכבם כאשר הוא בשיפוץ וכשהוא במצב תצוגה. אפשר לבנות תצוגה של מכוניות בשלבי בניה שונים. וכמובן שזה יעלה להם כסף על מנת שיקבלו את קורת הגג שלך.

ועוד פעם מזל"ט.

 

תודה על הברכות והעצות.

 

אני מקווה כי אקבל את המפתחות בהקדם.

כעת המקום משמש מחסן של העיריה אשר אמור להתפנות לטובת המוזיאון.

המבנה הנוכחי קטן ומבחינתי הוא הבית הזמני עד למעבר לבית קבע במתחם המפעל כאשר יבשילו התנאים.

הצעתך מעולה ואף חשבתי עליה כמקור הכנסה שיאפשר קיום המוזיאון ובמקביל יעשיר את מגוון המוצגים.

(ניתן יהיה לצפות בתאים דרך ויטרינה)

המבנה הנוכחי לא יאפשר זאת. ודאי ימומש במבנה הקבע בבוא העת.

 

אייל

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם
חברים יקרים שבת שלום

 

אחרון חביב, טירת כרמל תשמח לאחר את חברי מועדון החמש בכלל ואת אספני הסוסיתות בפרט בעדלאידע המסורתית שתתקיים השנה בתאריך 19/03 יום ד' ב 16:00 ובכך להוות ירית פתיחה לפרוייקט המוזיאון.

ניתן יהיה ליצור מסלול שיתחיל במתחם מפעל סוסיתא, יחלוף על פני צופי העדלאידע ויסתיים במתחם המוצע ע"י העיריה.

אשמח לקבל תגובות, הערות והצעות נוספות לגבי הרעיון בכלל והעדליאידע בפורים בפרט.

 

שבת שלום

 

אייל לרנר

 

אייל שלום.

 

הפורום אינו הבמה בה ניתן יהיה לרתום את המועדון כגוף להשתתפות בעדלאידע.

לשם כך יש לסגור את הקצוות, לברר אם אין זה מתנגש עם פעילות אחרת וכד'.

 

אם ברצונך, אנא פנה למזכירות המועדון בטל' 03-7318818 והצע את הצעתך.

 

יום טוב ובהצלחה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

יוזמה יפה וברוכה,גם אם לא יוצרו אצלנו מכוניות לתפארת,עדיין מדובר במשהו שהוא רק שלנו,משהו שהוא זכר לחלוציות,ליוזמה ולאומץ ובהחלט משהו בעל ערך נוסטלגי משמעותי שמצדיק בית משל עצמו. יישר כוח.

 

למרבה הצער לא נותרו הרבה נציגות שתוכלנה להגיע בנסיעה ובאופן קבוע למפגשי סוסיתא אך אולי המועדון והמוזיאון יהוו זרז ותמריץ לשיפוץ התוצרת המקומית שאינה מחלידה אך נאכלת בשיני הזמן (והגמלים...)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
מזל טוב! מתי אתה מקבל את המפתח למוזיאון? מעניין איך נראה המקום מבפנים.

עלה בראשי מחשבה די מצחיקה ויכולה להיות רווחית, יש בעלי רכב שאין להם מקום לשמור את רכבם כאשר הוא בשיפוץ וכשהוא במצב תצוגה. אפשר לבנות תצוגה של מכוניות בשלבי בניה שונים. וכמובן שזה יעלה להם כסף על מנת שיקבלו את קורת הגג שלך.

ועוד פעם מזל"ט.

ברינו, שהיא עיר הימורים בנוודה ארה"ב, יש מוזיאון רכב גדול (מוזיאון "הרה") שרוב המכוניות המוצגות בו שייכות לאספנים.

הסידור שם הוא שהאספן משלם תשלום קטן יחסית למוזיאון עבור "קורת הגג" וכמו כן משלם את הביטוחים על הרכב שלו (כך שהמוזיאון פטור מההוצאה הנכבדת של ביטוח כלי הרכב) וכמו כן טסטים ותיקונים. בתמורה המכונית נשמרת על ידי המוזיאון ויוצאת פעם בחודש לטיול בעיר לקידום פרסום למוזיאון.

כדי לשמור על המכוניות נקיות ותקינות עם טסט המוזיאון ממנה מתנדב שמתחייב לבוא פעם בשבוע לנקות את הרכב במוזיאון ובתמורה הוא, לאחר הדרכה, מקבל את הזכות לנהוג ברכב פעם בחודש בתהלוכה של המוזיאון. אם המתנדב לא רוצה לנקות ורוצה רק לנהוג הוא משלם את הוצאות הניקוי למוזיאון ומקבל רק את זכות הנהיגה. תיקונים שוטפים מתבצעים (בתשלום) במקום על ידי צוות מכונאים מיומן. הרכבים מוצאים לבדיקות רישוי. בעל הרכב יכול לבוא לקחת את הרכב בכל עת בהודעה מוקדמת קצרה. בזמן שהייתי שם נחת איזה הליקופטר בחצר המוזיאון והבעלים המאושר יצא לטיול במכונית יפיפיה משנות השלושים שכבר המתינה לו ליד המנחת.

כך יש במוזיאון תצוגה מדהימה של מכוניות אספנות בלי השקעה ברכב עצמו.

במקום אחר בארה"ב (פורטלנד) יש מוזיאון כלי רכב המנוהל כולו ע"י מתנדבים רובם פנסיונרים חביבים וכך תקציב שכר עבודה נחסך.

שלמה דן גדרון

פורסם

הרעיון יפה ונחמד, אך לא נראה לי שיש אפשרות סבירה לקיים בארץ דבר כזה.

העלות צריכה להיות גבוהה מאד, ומרביתנו לא נוכל לעמוד בכך.

מי שיש בידו מספיק מזומנים מצוייד בדר"כ גם בחניות נאות בחצרו...

 

איני חושב שהרבה מאיתנו יסכימו שמישהו זר ינקה להם את הרכב ובנוסך גם ינהג בו.

 

הרשויות , שהן אלו המקיימות ומנהלות את המוזיאון לא נמצאות בארץ במצב בו זה הינו הדבר הדחוף להן ביותר לעשיה.

 

ארץ ארץ ותושביה והתנהלותם.

 

יום נעים

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הרעיון יפה ונחמד, אך לא נראה לי שיש אפשרות סבירה לקיים בארץ דבר כזה.

העלות צריכה להיות גבוהה מאד, ומרביתנו לא נוכל לעמוד בכך.

מי שיש בידו מספיק מזומנים מצוייד בדר"כ גם בחניות נאות בחצרו...

 

איני חושב שהרבה מאיתנו יסכימו שמישהו זר ינקה להם את הרכב ובנוסך גם ינהג בו.

 

הרשויות , שהן אלו המקיימות ומנהלות את המוזיאון לא נמצאות בארץ במצב בו זה הינו הדבר הדחוף להן ביותר לעשיה.

 

ארץ ארץ ותושביה והתנהלותם.

 

יום נעים

אבי.

אבי כל המוצע פה הוא בגדר המלצה בלבד. כל עוד להתחילו לעשות את זה במוזיאון אפשר לנשום ולהסדיר נשימה. אם אתה רוצה אני ידאג שלא יעשו את זה בארץ!

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אבי, תודה רבה על הברכות ועל הצעותיך בהודעה הפרטית.

 

( אין אני יכול להשיב לך בפרטי (?!) לכן משיב בפורום. )

 

בהמשך להצעתך לשדרג את נקודת המפגש הצפונית כך שתכלול ספריה מקצועית.

 

זהו בעצם החזון של פרוייקט סוסיתא.

המוזיאון אמור להוות ,בין היתר, בית קבע למועדון החמש כך שיוכלו להפגש תחת קורת גג תומכת ובסביבה מקצועית.

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם

עלה עכשיו בראשי לבנות מוסך קטן עם כל הכלים לשימוש חברי המוזיאון שישלמו X כסף על מנת שיוכלו לקחת כלים לשימושם ולהחזיר תוך X זמן. מוסך=ליפט קטן, מדפים לחלקים וכו'.

עלה לי עוד מחשבה לקנות את הtrade-mark [סימן היכר] של חברה-מפעל סוסתיא.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

×
×
  • תוכן חדש...