Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה יעזור.

 

אם יש משהו שאני אוכל לעזור לך ... אשמח

נשמע לי אחלה של פרוייקט.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל שלום ברשותי ג'יפ ויליס שנת 56 .

יש בחור בטירת הכרמל שהיה עובד באוטוקרס והיום הוא בעל מוסך בטירת הכרמל מוסך ניסים

האיש בעל ידע רב בנושא ובימים אלה הוא משפץ כרמל דוכס

אני מאמין שהוא ישמח לעזור

 

בברכת שבוע טוב דודי צמח 0506657112

פורסם

לי יש חומר רב וגם יידע על תולדות אוטוקרס ומפעלי הרכב האחרים בארץ ואשמח לעזור.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

שמעתי על סברה שזרוקה בפרדס חנה באחת החצרות

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
שלום אייל,

 

הרעיון נפלא !!! אני אוכל לעזור הרבה מאוד בכל הקשור לתוכנו של המועדון. האם אתה רק יוזם הרעיון או גם "בעל הממון"? כידוע , הקמת מוזיאון זה דבר מורכב ... אשמח להפגש איתך על מנת לקדם את הרעיון בצורה עיניינית ורצינית.

 

יורם מקובר

יו"ר מועדון בעלי הסוסיתות בישראל

 

יורם שבוע טוב ותודה רבה

 

לשאלתך, אני רק בעל הרעיון.

 

אני פועל על פי תכנית עבודה.

ראשית, קיבלתי את ברכת הדרך מראש העיר, מר אריה פרג'ון אשר הסכים לדון במציאת מקום מכובד להקמת המוזיאון.

שנית, פניתי כעת לחברי מועדון החמש ובעלי ענין בתחום והתגובות נהדרות.

 

כדי להוציא לפועל את הרעיון אני אזדקק לעוד 3 פרמטרים חשובים:

 

1. הידע, החומר, הדגמים והנסיון הנמצא בידי המומחים והחובבים המשתייכים לקהילת אספני הרכב.

2. גיוס מקורות מימון ותרומות לפרוייקט.

3. תהודה תקשורתית

 

אני סמוך ובטוח כי אזכה הן לשיתוף פעולה מהאספנים והן לתרומות מבעלי הממון, כמו שאני מקבל מראש העיר ואין לי ספק כי המהלך הזה יהדהד בעיתונות הכללית והמקצועית ויתרום לתחום אספנות הרכב בארץ.

 

אני מאמין כי בשבועות הקרובים , לאחר שנושא המיקום יתברר, אצור קשר לקביעת פגישה.

 

שוב תודה רבה על הרצון הטוב ושבוע טוב

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם
יש אדם חביב מבלגיה, ג'וסף ניפט.

שהקים אתר על סברות, אני בטוח שהוא ישמח לשתף פעולה

הוא בקשר עם בעלי סברות , ומנסה לנהל גם מאגר מידע (ברשות הבעלים) היכן נמצאים הרכבים היום .

בין היתר הוא מנהל "מועדון הסברה" העולמי.

 

 

תודה רבה, אצור עימו קשר בהמשך..

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם
שמעתי על סברה שזרוקה בפרדס חנה באחת החצרות

יש לך מיקום יותר מדויק?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לי יש חומר רב וגם יידע על תולדות אוטוקרס ומפעלי הרכב האחרים בארץ ואשמח לעזור.

 

בני תודה רבה על הרצון הטוב והנכונות.

 

אני כעת בשלב איתור המקום האידאלי להקמת המוזיאון.

 

מייד עם סגירת קצה זה אני אתחיל באיסוף ריכוז ומיון חומרים ובהתייעצויות מקצועיות .

 

אשמח לקבל את עזרתך הנדיבה.

 

שבוע נפלא לכולנו.

 

אייל לרנר

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם
שמעתי על סברה שזרוקה בפרדס חנה באחת החצרות

 

תודה רבה על המידע.

 

אני עדיין לא נמצא במצב בו אוכל לאתר לרכוש ולשפץ דגמים אך רשמתי לפני.

 

שבוע טוב

 

אייל

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם

נשמע אחלה :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

 

אני מהקריות אשמח לעזור

פורסם
אני מכרמיאל, אשמח לעזור במה שאוכל.

 

תודה רבה.

כשאגיע לשלבים יותר מעשיים אשמח ליצור עמך קשר ולהעזר בך.

יום נפלא

אייל

אייל לרנר

מוזיאון סוסיתא - טירת כרמל

www.sussita.tira.co.il

פורסם

שלום אייל.מצטרף למברכים ותומך בכל פעולה שאמורה לשמר רכב היסטורי.לעניות דעתי הבסיס למיזם זה הוא מבנה לרכבים וגוף שיתפעל את המוזיאון.יכול שכדאי להרחיב זאת למכוניות "תוצרת הארץ" ולרתום משרד ממשלתי[תחבורה או תיירות...]יחד עם הערייה המקומית לנושא.בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...