Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על איזה חום מדובר? כי חום הממסרה אינו רלוונטי לעניין (זה לא כמו במנוע) והצמיגות מדברת על טמפ' סביבה חיצוניות, כך שההבדל הין 80 ל 90 זניח ולא ישפיע על החלפת ההילוכים.

בשני מקרים מדובר בשמנים די דומים שמה שישפיע על איכות העברות ההילוכים הוא בסיס התוספים של השמנים (איכות השמן) יותר מאשר הצמיגות של שמן הבסיס.

פורסם
על איזה חום מדובר? כי חום הממסרה אינו רלוונטי לעניין (זה לא כמו במנוע) והצמיגות מדברת על טמפ' סביבה חיצוניות, כך שההבדל הין 80 ל 90 זניח ולא ישפיע על החלפת ההילוכים.

בשני מקרים מדובר בשמנים די דומים שמה שישפיע על איכות העברות ההילוכים הוא בסיס התוספים של השמנים (איכות השמן) יותר מאשר הצמיגות של שמן הבסיס.

 

אני כמובן מדבר על חום בתיבה עצמה.

 

רגע, למה החום שהממסרה מייצרת (מחיכוך גלגלי שינים) לא רלוונטי? האם מדובר על כמות החום שהשמן סופג לפני שהוא מפנה אותו החוצה לסביבה?

 

ברור לי שיש צורך בצמיגות כאשר הוא קר, אבל המספר העליון חשבתי שדווקא קשור לתכונות השמן כאשר הוא חם.

 

שכחתי להזכיר אבל הכוונה בשאלה לי היתה כמובן כאשר מדובר על עבודה מאומצת של התיבה ובסל"ד גבוהה, 4K וצפונה.

 

אני אנסה לקרוא קצת חומר לגבי שמנים לתיבות, משום מה חשבתי שהדירוג זהה לפי SAE.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הדרוג הוא לפי SAE כמובן ומדובר על טמפ' סביבה של 30 מעלות לשמן 80 ו 40 מעלות לשמן 90.

צמיגות השמן לעולם לא מתייחסת לטמפ' העבודה, זה כולל מנועים או ממסרות. שמן תיבת הילוכים רגילה במאמץ אולי יגיע ל 60 מעלות סלסיוס וגם זה לדעתי בהגזמה ובספק.

×
×
  • תוכן חדש...