Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי ניסן סאני SLX שנת 93'.

לאחרונה התחלתי לשמוע רעשים מוזרים מהחלק האחורי של הרכב, סוג של חריקות.

שלשום ניגשתי לבדוק זאת במוסך והתברר שיש בעיה באגזוז - משהו שם נשבר והוא קצת "רוקד" ומכאן החריקות. אגזוז עדיין לא החלפתי (מחר אני הולך) אבל באותה הזדמנות עשיתי גם החלפת שמנים + פילטר.

היום כשהתנעתי את האוטו, שמתי לב שהסל"ד נמצא באיזור 2K ומקפץ כל הזמן, המנוע רועש כאילו שאני נותן גז ויש ריח של דלק.

בערב כשהתנעתי עוד פעם וחיכיתי כדקה כדי שהמנוע יתחמם, האוטו פשוט נכבה לי בשלב מסוים...

 

מה יכולה להיות הבעיה?

יש סיכוי שזה בגלל האגזוז או שמשהו עם השמנים או הפילטר ששמו לי?

פורסם

ישנם רכבים כאלה בעלי קרבורטורים ממומחשבים, ויש בעלי הזרקה (נכון לשנת ייצור 1993 של סוג זה של ניסאן)

 

יש לדעת באיזה סוג מערכת מדובר, ולטפל בה בהתאם, נראה שיש תערובת עשירה מסיבה כלשהיא.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
ישנם רכבים כאלה בעלי קרבורטורים ממומחשבים, ויש בעלי הזרקה (נכון לשנת ייצור 1993 של סוג זה של ניסאן)

 

יש לדעת באיזה סוג מערכת מדובר, ולטפל בה בהתאם, נראה שיש תערובת עשירה מסיבה כלשהיא.

 

בברכה

דני

 

הרכב שלי בעל קרבורטור.

 

וסליחה על הבורות אבל, מה הכוונה ב"תערובת עשירה"?

פורסם

גם אלה המוזרקים, נראים לכאורה לעיין בלתי מקצועית כמו קרבורטור.

 

אם זוהי יחידת הזרקה במרכז המצערת בחלקה השמאלי יש חיישן זרימת אוויר שנוטה להתלכלך וליצור בעיה שכזו. הבעיה שנסיון לנקותו, עלול להשמידו.

 

אם זה קרבורטור, צריך מומחה שיודע להתעסק עם הקרבורטור הזה. אם זה הזרקה ,צריך מישהו שיודע להתעסק עם ההזרקה.

 

תערובת עשירה (אם היית עושה חיפוש היית מוצא בנקל) הינה שמגיע יותר דלק מאשר אמור להגיע לתאי השריפה (למנוע).

 

היחס הרגיל נמדד על 14.7 יחידות אוויר ליחידה של דלק. ברגע שלכמות אוויר זו נכנס יותר מיחידה אחת של דלק, הרי שזוהי תערובת עשירה, בזבוז דלק, פעולת מנוע לא ראויה, פיח , ברמות קיצוניות, שטיפת השמן בדלק, ועוד.

 

לעניין הריח של הדלק, עד כה התייחסתי לריח של דלק "שרוף" אך מקריאה חוזרת של הודעתך, עולה כי יתכן ואתה מריח ו/או מתכוון לריח של דלק חי, או אז מדובר במצב מסוכן מאוד, אל תניע את האוטו, יתכן ויש נזילה, ואז לא מגיע דלק למנוע, והוא מזייף, אבל הגרוע יותר, שהדלק נוזל בתא המנוע (ככל שזה קורא) , ולא בא לך לנסות לכבות אותו (שלא ידלק חס וחלילה)

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
שלום,

יש לי ניסן סאני SLX שנת 93'.

לאחרונה התחלתי לשמוע רעשים מוזרים מהחלק האחורי של הרכב, סוג של חריקות.

שלשום ניגשתי לבדוק זאת במוסך והתברר שיש בעיה באגזוז - משהו שם נשבר והוא קצת "רוקד" ומכאן החריקות. אגזוז עדיין לא החלפתי (מחר אני הולך) אבל באותה הזדמנות עשיתי גם החלפת שמנים + פילטר.

היום כשהתנעתי את האוטו, שמתי לב שהסל"ד נמצא באיזור 2K ומקפץ כל הזמן, המנוע רועש כאילו שאני נותן גז ויש ריח של דלק.

בערב כשהתנעתי עוד פעם וחיכיתי כדקה כדי שהמנוע יתחמם, האוטו פשוט נכבה לי בשלב מסוים...

 

מה יכולה להיות הבעיה?

יש סיכוי שזה בגלל האגזוז או שמשהו עם השמנים או הפילטר ששמו לי?

 

יכולות להיות מספר בעיות אופיינות: EGR פתוח, לכלוך רב בבית מצערת וסעפת יניקה, או כוונים בסיסים שצריך לעשות עם סורק תקלות. גש למוסך שמכיר את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...